Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Vad tror ni, ska man ta med sig BB-väskan imorgon...el borde hon ha nämnt ngt om det vore risk för mig att få stanna??

• NoahLeah

Annika: Nej, men hon vill inte låta mig gå över tiden..fast är ju bara i vecka 39 än. Får se hur jag gör, om jag skulle behöva stanna måste jag ändå skjutsa hem mamma o son så kan ju ta den då. Glömde bort att de ska följa med. *s*

Jag har ju bara en son på 2 ½ så kan inte föreställa mig hur det är att ha fler men han har blivit mer o mer trotsig och bråkig, är lite nervös över hur han ska bli när lillasyster kommer.

• NoahLeah
    Hedi skrev 2010-11-10 11:24:31 följande:
    Hej, Ludwig föddes den 9nov Kl. 09:55. Han är 50cm och väger 3310g. Vi åkte in Kl. 3 på natten och jag fick PDA kvart i sex när jag var 5cm öppen. Sa det var smärtfritt och underbart
    Grattis till sonen. {#emotions_dlg.flower}
  • NoahLeah

Vet inte vilka som har mig på Fb men om jag skulle få stanna kvar (vilket nog är lika med noll) så uppdaterar jag där...men kan garantera att jag kommer skriva här inom några timmar igen. *s*

• NoahLeah

Grattis Min Engla!

Nyss hemkommen från KS och var fortfarande bara öppen 2 cm men mer mogen så hon rekommenderade färdknäppar.
    Har inget hänt ska jag tillbaks den 17/11 och kolla igen och även bestämma om det blir igångsättning , jag ska inte gå över ngt.

• NoahLeah

Bebis: BF är den 20/11.

Njs mamma: ja, lika bra att köra på en gång om dagen nu då. *s*

• NoahLeah
    NJsmamma skrev 2010-11-10 19:40:54 följande:
    Ja, kör så det ryker Jag hade aldrig pallat med sex överhuvudtaget nu, ajajaj säger jag bara.. mina ljumskar är INTE att leka med..
    Ja, vi får se hur mycket man klarar av , kanske inte ens blir en gång.
  • NoahLeah

Grattis till de små Mita o Popcornplaya!

Känns som det snart bara är jag kvar. *s*
    Haft lite mer mensvärk inatt än innan men inte så farligt...färdknäppen blev inställd igår, somnade så fort jag la mig ner så får testa det ikväll istället. *s*

• NoahLeah
    Kinne79 skrev 2010-11-11 11:17:17 följande:
    Är lite rastlös, har inget att göra (förutom att ta hand om tvätten).

Har lust att göra i ordning skötplatsen, men känns lite tidigt bebisen kan ju faktiskt behaga komma om 5 veckor. Hur många veckor innan har ni fixat med skötbord, säng m.m?
    Med Noah var det klart 1 månad innan men denna gång är det inte fixat alls. Skötbordet är uppskruvat o på plats på övervåningen men inget är ställt på plats...skötdelen på nedervåningen är inte fixad alls. Sängen är uppskruvad men inte bäddad men annars är henne kläder iordninglagda o BB-väskan packades relativt klart igår.
    Känns ju som hon aldrig tänker kika ut...o att det inte behöver vara klart fören tidigast 20e då det i så fall blir igångsättning.
    Jo just de, vaggan i vardagsrummet är bäddad.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2