BF November,2010 DEL 2
Vad tror ni, ska man ta med sig BB-väskan imorgon...el borde hon ha nämnt ngt om det vore risk för mig att få stanna??
Vad tror ni, ska man ta med sig BB-väskan imorgon...el borde hon ha nämnt ngt om det vore risk för mig att få stanna??
Annika: Nej, men hon vill inte låta mig gå över tiden..fast är ju bara i vecka 39 än. Får se hur jag gör, om jag skulle behöva stanna måste jag ändå skjutsa hem mamma o son så kan ju ta den då. Glömde bort att de ska följa med. *s*
Jag har ju bara en son på 2 ½ så kan inte föreställa mig hur det är att ha fler men han har blivit mer o mer trotsig och bråkig, är lite nervös över hur han ska bli när lillasyster kommer.
Nu ska vi strax åka in till KS och mvc, håll tummarna för att det är goda nyheter.
Vet inte vilka som har mig på Fb men om jag skulle få stanna kvar (vilket nog är lika med noll) så uppdaterar jag där...men kan garantera att jag kommer skriva här inom några timmar igen. *s*
Grattis Min Engla!
Nyss hemkommen från KS och var fortfarande bara öppen 2 cm men mer mogen så hon rekommenderade färdknäppar.
Har inget hänt ska jag tillbaks den 17/11 och kolla igen och även bestämma om det blir igångsättning , jag ska inte gå över ngt.
Bebis: BF är den 20/11.
Njs mamma: ja, lika bra att köra på en gång om dagen nu då. *s*
Grattis till de små Mita o Popcornplaya!
Känns som det snart bara är jag kvar. *s*
Haft lite mer mensvärk inatt än innan men inte så farligt...färdknäppen blev inställd igår, somnade så fort jag la mig ner så får testa det ikväll istället. *s*