Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Bebis050810 skrev 2010-10-27 15:53:29 följande:
    Idag har jag mer energi! har bakat bullar, dammsugit, hängt tvätt, så jag har fått lite gjort iaf :) snart ska jag laga lite mat... sen blir det "bonde söker fru" ikväll, det e så kul! speciellt när man sambo är bonde. En av dom som är med är ju härifrån Öland med.

Nu har de flytspacklat badrummet, sätter troligtvis plattorna på måndag och det tar väl typ 2-3 dagar kan jag tro så kanske vi kan skruva in badrumsmöblerna till nästa helg och sen installera toa, badkar, duschväggar, hoppas hoppas iaf!! om inget annat strular...... är redan så trött på att bo i en renovering, redan efter 3 veckor.
    Jag hoppas ha den energin imorgon då jag kommer få sovmorgon. Skulle behöva städa o fixa lite samt åka och köpa ny åkpåse till sonen då den gamla spårlöst försvunnit.
  • NoahLeah
    sunflower79 skrev 2010-10-27 16:46:38 följande:
    ah ok.. jag tillhör eg DS spec.mvc men vi valde ändå KS för det kändes mest naturligt eftersom vi bor i väsby =)
    Bebis050810 skrev 2010-10-27 16:08:49 följande:
    Ja så är det verkligen! mån, tis, har jag varit helt slut, inte orkat nåt eller velat nåt, idag har jag vart igång massor!! imorn är jag väl seg igen då.....
    ja kanske skulle man jämna ut det över dagarna.. men man blir ju så glad när man väl får lite energi att man kör 110 % o då är man helt slut dagen efter haha
    Oj, bor vi så nära, jag bor i Märsta.
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-10-27 18:02:04 följande:
    Har Zazz fött? har jag helt missat.....när? och hur vet du det?
    GRASTTIS till henne isf
    Stod i hennes blogg.
  • NoahLeah

Funderar på om man kanske ska bädda sängen och vaggan..känns som allt fortfarande är halvfärdigt.
    Vagnen är i alla fall klar att hämta i affären, ska bara finnas  tid att åka också.

• NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-10-27 19:02:57 följande:
    Tjejer, ni är toppen här inne, men jag vet inte om jag orkar sitta här och skriva just nu. Eller ens läsa. Många av er har mig på FB. Jag inser att östergötland är ett skit för mig just nu och jag kan inte göra ett dyft åt det.. Stor kram till alla som fått, och alla som är på g och så klart till alla er som har lite tid kvar men som längtar jättemycket! Ni är underbara!
    *kramar om*
    Förstår inte heller vad som hänt, har alltid hört gott om Linköpings förlossning.
  • NoahLeah

God morgon sjusovare.
    Skulle ha sovmorgon idag men vaknade 4:30 och var pigg så lika bra att kliva upp, myser med te o tända ljus nu medans resten av familjen snarkar vidare. Får krypa ner sen när de gått iväg.

Trodde jag skulle få se lite bebisar på g nu på morgonen men kanske under dagen då.

• NoahLeah

MammaD: vad skönt att äntligen få den förståelse o hjälp du behöver..hoppas det drar igång snart då.

Nu har   jag sovit en timme och ska hänga lite tvätt ovh plocka lite sen blir det ut o halka lite med sommardäcken...är ju 10 + idag så borde inte vara ngn större fara.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2