Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer, kikar in en snabbisinnan det dra igång...barden släppte efter en timme o de tog hål på hinnorna för ett tag sen. Bra värkar nu o allt ser bra ut.
    Kram på er

• NoahLeah

Hej tjejer, uppdatera mig..har det kommit fler bebisar i tråden?
    Igår kom Leah och jag hem och natten var sisådär, hon är så tuttsugen och fast hon släpper taget så blir det illvrål om jag lägger ner henne bredvid mig. Lyckades dock få henne att somna då hon fick ligga på pappas bröst.
     Slänger in en liten bild på liten.

• NoahLeah

En liten fråga, ni som fött vaginalt. Hur lång tid tar det innan det börjar kännas lite bättre att kissa o bajsa??
    Blev ju klippt lite grann sen lite småbristningar.

• NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-19 10:22:50 följande:
    Kissade normalt gjorde jag efter 2 dagar. 
    Bajsa tog väl 5 dagar innan ja kände att jag vågade trycka på utan att allt skulle brista där nere.
    Kissa kan jag göra men det gör ju så förbannat ont, känns som man ska tuppa av.
  • NoahLeah

Tack för era kisseritips..får hoppas det ger med sig efter helgen.

Rosen: Vikt 4160 g o 54 lång men det känns som hon  är lite kortare.

• NoahLeah
    tessiej skrev 2010-11-19 13:27:33 följande:
    Nu har jag laddat över lite bilder till datorn så nu får ni se en bild på Iza ♥

Vilken sötnos.
  • NoahLeah

Nj: Hoppas verkligen du slipper akutsnitt, fattar inte varför de inte bara kan sätta igång dig?

Jag kan ju säga att jag trodde de skojade när de sa att jag skulle bli igångsatt med tanke på vad man läst på FL...många som haft större anledningar tycker jag o inte fått det.

• NoahLeah
    Hedi skrev 2010-11-19 14:58:35 följande:
    Tessi: Gud sa söt!!

Taniko: Grattis! söt tjej. Ett tips är att ta en kanna och fylla den med varmt vatten och hälla samtidigt som man kissar.
    Det var ett smart tips, duscha varje gång känns så omständigt.
  • NoahLeah

Ni tjejer som fött, hur länge hade ni krystvärkar?
    Jag hade ju  det i 1½ timme o det var typ 2-4 minuter mellan varje omgång, brukar det alltid vara så?

• NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-11-19 15:46:03 följande:
    taniko: Angående kissandet. Jag fyllde en sån vattenflaska man har när man tränar med ljummet vatten. Sen sprutade jag mellan benen under tiden jag kissade. Fungerade superbra! Tips bara

Krystvärkar har jag bara haft en 15 minuter med första. sen har det varit 1 krystvärk med mina båda sista Så jag har aldrig krystat länge. Tack å lov för det! Är imponerad av dom som ligger med krystvärkar länge. Herregud va jobbigt.
    Åh vad lyxigt. Hade det varit så nu hade jag inte tvekat att skaffa en till. *s*
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2