BF November,2010 DEL 2
Hej tjejer, kikar in en snabbisinnan det dra igång...barden släppte efter en timme o de tog hål på hinnorna för ett tag sen. Bra värkar nu o allt ser bra ut.
Kram på er
Hej tjejer, kikar in en snabbisinnan det dra igång...barden släppte efter en timme o de tog hål på hinnorna för ett tag sen. Bra värkar nu o allt ser bra ut.
Kram på er
Hej tjejer, uppdatera mig..har det kommit fler bebisar i tråden?
Igår kom Leah och jag hem och natten var sisådär, hon är så tuttsugen och fast hon släpper taget så blir det illvrål om jag lägger ner henne bredvid mig. Lyckades dock få henne att somna då hon fick ligga på pappas bröst.
Slänger in en liten bild på liten.

En liten fråga, ni som fött vaginalt. Hur lång tid tar det innan det börjar kännas lite bättre att kissa o bajsa??
Blev ju klippt lite grann sen lite småbristningar.
Tack för era kisseritips..får hoppas det ger med sig efter helgen.
Rosen: Vikt 4160 g o 54 lång men det känns som hon är lite kortare.
Nj: Hoppas verkligen du slipper akutsnitt, fattar inte varför de inte bara kan sätta igång dig?
Jag kan ju säga att jag trodde de skojade när de sa att jag skulle bli igångsatt med tanke på vad man läst på FL...många som haft större anledningar tycker jag o inte fått det.
Ni tjejer som fött, hur länge hade ni krystvärkar?
Jag hade ju det i 1½ timme o det var typ 2-4 minuter mellan varje omgång, brukar det alltid vara så?