AVA klinik i Riga
Mammsen nya ava Riga ville ha VUL V8+ Enligt schemat därifrån, så jag bokade det hos min gyn.
Mammsen nya ava Riga ville ha VUL V8+ Enligt schemat därifrån, så jag bokade det hos min gyn.
Mammsen, Det finns IVF kalkyler på nätet där du lägger in dagar på embryot vid insättning, sedan får du fram datum! Ex på sida babymed.com. Provar klistra in länken...
På denna kan du välja tex IVF och antal dagar tex då 3. Sedan kan du välja olika format du vill se dina beräkningar , veckor, vikt, dagar... Jag tycker om den och skrev ut dem.
://www.babymed.com/pregnancy-calendar-and-calculator-week-by-week%20Count%20Calendar&pc_event=IVF%20Transfer%20Day%20(IVF)&pc_event_date=1386651600&pc_lmp_cl=28&pc_ud_week=5&pc_ud_day=0&pc_ivf_day=5
Mammsen, det kan ju bara skilja några dagar typ ca 3-5 dagars. Men med ett mail kan du väl få svar på den frågan, och deras beräkning på BF. Kram!
Ahm, ha en härlig helg du oxå!
Trevlig helg på er alla!
Skade, va skönt för dig att vara på gång nu! Schemat, nja , tror nog de stämmer i flesta fall... Men nervöst i slutet... Var det för oss, vi fick ej besked om det var på gång eller inte, men i slutändan stämde dagen som gavs. Flygbiljetterna sticker iväg när vi bokade i sista stund, om du inte planerar in en sem förstås!
Dina, ja det håller jag med om. Skönt med ett forum att slänga ut vilken fråga fundering tanke känsla som helst. Visst, det finns mycket erfarenhet i tråden som är svår stt finna i vardagen.
Mammsen din fråga om testet fått spel, föranledde min morgons analys av CB digital.
Det ska naturligtvis stå från Ruvardag 5-9, (vid 5dgr blastocyt) intervall "gravid vecka 1-2"
??Kul, helisa, mrs Cecilia och jag, Redan47, gör insättning dagarna efter varandra! Kändes ju lite ensamt förut efter minuset :(
Det ska inte vara frågetecken framför inlägget, gjorde ett hjärta!!!
Tack, jag kände frustration över det här med hcg nivåer ich våra ruvardagar vs dagar efter befruktning och mensdagar hit och dit.... Behövde fakta. Tog oxå hjälp av mannen, vi letade källor och han fann den mer exakta.
Mammsen, riktigt nyfiken på vad dina hcg prover säger. Att du är gravid vet vi ju redan, nu är det ökningstakten! Kram/mia