• Redan47

AVA klinik i Riga

azurea skrev 2014-12-20 12:41:07 följande:
    Du borde kunna göra en utlandsbetalning via din Internetbank, det har jag gjort varje gång.
    Ja, en vanlig utlands betalning. Internet banken.
  • Redan47

Då gick det till sin ända detta 7 ÄD försök... också. Dagens hcg prov mindre än 2.

• Redan47

Det kändes bra. Och jag är övertygad om att de fäste, men försvann den 24. Så här bra omgång har jag inte haft någongång, det känns som En delseger. Tacksam för de framgångar som jag erhåller. Denn största sorgen hade jag i fredags då jag kissade negativt. Nu väntar ett positivt 2015!!!!

• Redan47

Gott nytt år 2015 till alla följare av tråden! Ingen nämnd ingen glömd! I med och motgång ger vi varandra styrka. Kram ich tack för 2014.

• Redan47

När det gäller vitaminer och mineraler kunskap- kring det skulle jag lyssna på dem som är insatta - dit räknar jag inte Mvc eller någon inrättning inom VC - personal på hälsokosten är bättre insatta på det. Plus läsa hälsosidor. Omega 3 är tex spec viktigt efter andra trimestern för bebis hjärnas utveckling. Minst 500 folsyra gravid o ammande. Precis som azurea säger, d- vitamin intar vi alldeles för lite. Det finns spec studier gjorda på det. Ökande hormonnivåer kräver påfyllning av andra ämnen. Kroppen är ett system! Magnesium har vi mkt lätt att få brist på oxå. Ökat intag av b12 kan oxå minska illamående. Prova ett B-stress komplement de innehåller en kombo.

Rosen - sååå härligt att höra, vi behöver den energin här!!!

Jennie, har du gjort hcg blodprov? Rek att du gör det innan du spolar medicinen. Det suger med minus. Det kommer bli plus! Tidsfråga. Kram

• Redan47

Ja då var det omstart igen... Skam den som ger sig. Haha. Md 2!

Chikita: tänker på dig och din mys grav! Att cellförändringar och fler undersökningar låter stå till baka nu. Kram kram

All plussare; god fortsättning på er.

Alla som tragglar: traggla vidare, det ska gå! Vi behöver bara mer tålamod och reda ut bakomliggande hinder!

Alla nya o gamla läsare: låt er inspireras och ta kraft när det behövs. Det är en speciell resa vi gör . Mkt själakraft åtgår önskan om barn.

• Redan47

Ja det är en jävla siffra.... Jennie.

Jag kände lika denna gång. Tog sig och dog. Jag går på 40mg kortison. Och kommer så göra nu oxå. Trombyl Fragmin folsyra .

Svar på tråden AVA klinik i Riga