• Redan47

AVA klinik i Riga

Frk Röd skrev 2014-12-10 22:06:40 följande:
    Hoppas verkligen att Peny får rätt!

Visste inte att det var ny lag. Får du betala extra för att du gör FET istället för ET? Eller behöver du bara betala för infrysningen av de embryon som ska bli syskonförsök?
    Ingen aning .
  • Redan47
    callimero skrev 2014-12-11 13:00:07 följande:

Håller tummarna stenhårt för dig Redan!

Super tack!

Idag start på utrogest. Mitt eget progestoron hade kickat igång. Så sköt fram medicin en dag. VUL o blodprover imorgon igen.
  • Redan47

Om du inte tar utrogesten vaginalt, låter av dina biverkningar sim du tar oralt. Byt, ta vaginalt, du kan googla på utrogest tillv så ser du att de ordinerar vid ivf vaginalt. Man 200mg oralt (vid pms typ behov) Max dos. Det är typ bara Riga som ord oralt intag... Det som händer att stora doser går genom matsmältning o ut i lever.

• Redan47

Jag blir stenhård i magen av progestoronet. Vet ju varför och det är okey. För mig hjälper det att äta katrinplommon varje dag.

• Redan47

Finns på nätet. Info. Bioidentiskt progestoron.

Min mages problem helt okey. Jag tar gärna hemorojder eller ränn skita bara jag får ett plus. Önskat länge nu. Allt går ju över, förr eller senare.

• Redan47

Grattis zaq! En underbar nyhet. Jag har väntat här i Aten på den!!!! Jätte kram.

Riga: de vill väl veta om foster forts utvecklas. Verkar va en ny rutin....

Jag ruvar! Mycket nöjd med dagens resultat. En treskiktad slemhinna som utvecklats och kompakterad mätte 10mm. rEKORD. Naturlig cykel. Så när som ett tillskott av östrogen dag 9. Verkar även svarat på detta!!! Har aldrig varit i närheten. Npgot har hänt! Suger på sötma. TD ha någon gång innan nyår, när unilab har öppet! Men nu mina vänner fram tills dess bär jag på tvillingar ;)

• Redan47

Tack tjejer! Ja så är det. En stor delseger. Det som varit omöjligt hittills har ruckats! Nu på väg hem, sitter i lugn o ro på airport. Kram

Svar på tråden AVA klinik i Riga