AVA klinik i Riga
villsågärna38: Tack! <3 Jag har VUL den 22/9, och räknar med att ha is i magen till dess! Men jag gör som du säger och söker akut om det blir mer och värre! Får höra också vad Riga säger! Kram!
villsågärna38: Tack! <3 Jag har VUL den 22/9, och räknar med att ha is i magen till dess! Men jag gör som du säger och söker akut om det blir mer och värre! Får höra också vad Riga säger! Kram!
Zaq, jag tror det var Fru84 som fick blödningar av Progesteronen, och vi tipsade att byta till Utrogest. Tyvärr gick det bra inte för henne den gången..
Jag är rätt dimmig i huvudet, så tänkte fel med VUL, trodde det var redan nästa måndag och jag tänkte att en vecka överlever jag! Men jag får höra vad Riga säger på måndag.
De senaste två veckorna har jag haft väldigt mycket migrän och förslaget från Riga var att ta Utrogest vaginalt på morgonen och kvällen, oralt bara på eftermiddagen. Sedan dess har jag inte haft migrän (ta i trä!).
Jag märker redan att jag börjar ha dåligt tålamod med kollegorna! Hade ett utbrott tidigare i veckan och det väckte en del uppmärksamhet! Men vem bryr sig om i-landsproblem?! ;)
Kram! <3
Mycket bättre i dag (ta i trä) och bara spår av färgade flytningar. Order från Riga att göra uppehåll med Fragminet och ta alla Utrogest oralt. Plus tillskott av C-vitamin som jag redan började med i lördags efter tips från er! Så nu hoppas jag det är lösningen!
Jaha, just nu så känns allt riktigt j-la hopplöst! Tog ett test hemma i morse som inte visade tillstymmelse till plus utan bara ett stort fett minus!
Har precis varit och tagit blodprov men får inte svar på det förrän imorgon!
Nu vill jag bara kasta resten av medicinerna och korka upp en bag in box för jag har väldigt svårt att tro att jag skulle vara gravid när jag fått minus på stickan 14 dagar efter insättning!
Tack..ja nu känns de bra:)
Jag mår toppen pigg o i full träning inga hormoner längre..inget illamående eller humör svängningar. .inga blödningar heller. .allt är toppen. .
Hur är de själv? Snart dax för insättning:)
Hej alla i tråden! Är det någon som kan avvara en eller två kartor Utrogest? Jag och Rigas koordinator missuppfattade varandra, så mina tabletter tar slut på torsdag och Riga hinner inte skicka innan dess!
Inboxa mig!!
Har nu fått svar från werlabs och jag är inte gravid!
Så jävla jobbigt! Fast man knappt törs hoppas så gör man ju ändå det innerst inne!
Har mailat Riga och de sa att jag ska sluta med medicinerna och höra av mig när jag börjar blöda.
Så nu ska jag samla ihop spillrorna och fundera på nästa steg!
Hej! Jag har inte fått tag på Utrogest än. Kan inte skicka meddelanden i appen just nu, så om ni har Utrogest och vill dela med er, inboxa mig så skickar jag adressen!
Kram och grattis Redan!! <3