• LinaQ

AVA klinik i Riga

Grattis Glittraa!!! Så mysigt!! <3

• LinaQ

Annaba: Hoppas allt går så bra som det bara kan! Kram!

Löparnörden: Grattis till ruvningen! Nu håller vi tummarna!

Fru84: Säg bara till om du behöver någon medicin!

Redan: Lycka till! Kram!

• LinaQ
    Fru84 skrev 2014-10-08 23:43:15 följande:

LinaQ- har du mediciner till övers? Jag sitter med sån panik här nu då jag inte kommer i kontakt med nån ny läkare som vill skriva ut nåt och min älskade läkare gått i pension!!!!! Mest behov av prednisolon och progesteron. Jag betalar gärna om nån har och vill bli av med :)

Jag kan bidra med Prednisolon! Inboxa mig din adress så skickar jag!

Redan har rätt i att det är väldigt smidigt och faktiskt går snabbare för Riga att skicka recept via e-post för de medicinerna som vi har i Sverige! DHL är också bra, men jag hade otur när de skickade via DHL och jag blev helt utan mediciner ett par dagar. Som tur var skickade Swede till mig så att jag klarade mig!
  • LinaQ
    Fru84 skrev 2014-10-09 11:28:45 följande:

LinaQ- man kan inte komma in på din sida för att inboxa.. din sida är låst :/

Ajdå! Jag trodde att jag satt inställningen att bara inloggade personer får gå in på min sida! Har öppnat upp nu i alla fall så att du ska komma åt den!
  • LinaQ

Härligt Bengalen! Grattis!! Jag höll mig från att lyfta allt tungt första tiden efter order från dr Fodina. Kör fortfarande åt det hållet eftersom jag haft en del blödningar. Men att bära tungt och att göra ett rycklyft känns som olika saker. Bära tungt om jag får bära det nära kroppen känns ok, medan det hugger till om jag rycker upp något tungt, och då känns det lika bra att hålla sig ifrån sånt!

• LinaQ
    LinaQ skrev 2014-10-19 14:05:29 följande:

Härligt Bengalen! Grattis!! Jag höll mig från att lyfta allt tungt första tiden efter order från dr Fodina. Kör fortfarande åt det hållet eftersom jag haft en del blödningar. Men att bära tungt och att göra ett rycklyft känns som olika saker. Bära tungt om jag får bära det nära kroppen känns ok, medan det hugger till om jag rycker upp något tungt, och då känns det lika bra att hålla sig ifrån sånt!

Förlåt! Det var ju Betula jag skulle skriva! Får

Skylla på min progesteronkorkade hjärna! <3
  • LinaQ

Löparnörden: Så jobbigt.. Men ja, tror att Riga vill att du tar åtminstone ett första HCG innan några förändringar görs. När har du tid för testet?

• LinaQ

Tyckommig: Jag var också först övertygad att jag inte skulle kunna ge mig själv en spruta. Jag fick t o m "öva" hos doktorn, men fick ångest och grät och klarade det inte. Sen hemma satt jag bra länge innan jag vågade ta sprutan, och det var inte så farligt! Det gjorde mindre ont än andra sprutor jag fått! Du klarar det!!! Lycka till!

• LinaQ

I dag gjorde vi NUPP och fick äntligen se det lilla livet båda två! Sambon har missat de tidigare VUL som jag gjort och blev alldeles rörd! Äntligen nu i v12, och jag hoppas nu att oron lägger sig lite när vi fick se en sån fin bekräftelse!

Tyckommig, jag är jättedålig vad som är "naturlig cykel", jag började med Progynon på mensdag 3 för att bygga upp slemhinnan inför ET. Det kändes rätt naturligt.. Jag har också regelbunden ÄL, men väldigt lågt AMH-värde (det har jag haft sedan jag testade första gången vid 37 års ålder), så det är orsaken till att vi valde ÄD.

Svar på tråden AVA klinik i Riga