• LinaQ

AVA klinik i Riga

Redan! Kul att höra från dig! Hur har du det i Aten? :)

• LinaQ

Fru, tordes inte ta kissprov innan, om det visar fel och höjer förhoppningarna! Så inväntar blodprovet nu!

Hur mår du nu, Fru?

• LinaQ

Hjälp! Jag fick svar på HCG-provet och det låg på 1817! Det låter alldeles för högt!! Jag är alldeles yr i huvudet nu och vet inte alls vad jag ska göra! Tvillingar? Trillingar? Fyrlingar?

• LinaQ
    chikita124 skrev 2014-09-01 18:42:57 följande:

Satte du 2?

Satte in ett femdagars, men visst låter det högt för att bara vara ett???
  • LinaQ
    chikita124 skrev 2014-09-01 18:41:58 följande:

Grattis vilken dag är du på?

Samt va de de 3 5 6 dagars?

Är på dag 14 från ET. Helt snurrig i skallen nu!
  • LinaQ

Åh, tack Zaq och Chikita! Det verkar vara rätt blandat vad man hamnar på! Behövde verkligen lite lugnande nu! Nu törs jag andas igen!  Har mailat Riga, men de hann nog sluta för dagen innan jag fick mitt svar! 

Det blir test igen på onsdag, så vi får se då vad som hänt! Nu är det spännande! Jag försöker hela tiden att inte ta ut något i förskott!

Skönt att höra att du mår bra Fru! Jag längtar också att komma igång att träna! Ta hand om foten bara! Men du, förresten, lite skråmor får man räkna med efter en bra fest!:) Jag brukar klappa sönder händerna på riktigt bra konserter, och det är inte idé att klaga, för det var ju så bra! :)

Och Chikita, vilken lustig BM du fått tag på! :) Det är lite svårt för svensk sjukvård att lita på dem i Riga. Min läkare på Linnékliniken i Uppsala och Dr Fodina säger helt motstridiga saker och Uppsala påstår förstås att Fodina har fel.. Men Levaxin kan jag förstå låter lite underligt. Varför valde de Levaxin till dig?

• LinaQ

Åh, Redan! Jag förstår saknaden! Vi åkte tillsammans både för mannens bidrag och till ET trots att det blev dyrt. Så värdefullt att finnas där för varandra! Men finns för varandra gör man trots avståndet!

Tack Redan och Krvik! Jag ska njuta!

• LinaQ

Tack Rödhåriga och Wonders! Jag typ hugger in nålen i magen, så det är inte det värsta, utan främst är det själva fragminet som verkar göra ont. Har dock testat att trycka ut luften innan och det gör lite mindre ont efter det. Ska nu också testa att skjuta in lösningen lite långsamt! :) Och än har jag mage kvar, även om jag senast hittade ett ställe där nålen bara studsade! Det måste vara ett ställe där jag redan stuckit!

• LinaQ

Tack Wonders och Ahvamaria! Riga har nu bekräftat att jag är gravid, men vill även höra resultatet från prov nr 2 i morgon!

Fru: Det låter inget vidare med den reaktionen! Kan du kontakta Riga och fråga vad du ska göra? Annars finns det milt vätskedrivande tabletter som man kan ta.

Svar på tråden AVA klinik i Riga