• LinaQ

AVA klinik i Riga

swede skrev 2014-09-13 13:26:19 följande:

LinaQ: Hann Utrogesten komma fram??

Nej tyvärr! Helt tomt i postlådan! Fick nytt panikrecept från Riga med Lutinus, men jag får bruna flytningar av det så det är inte så kul att ta.. Men Utron kommer nog på måndag! :)

Känns det bra för dig? Kram!
  • LinaQ

Tack Redan! Drygt en vecka kvar till VUL. Efter det förhoppningsvis inskrivning hos BM om allt ser bra ut. Så jag tar med mig oron dit! Har ingen annan innan dess att kontakta.

• LinaQ

Swede: Du kunde inte hjälpa det! Du gjorde allt du kunde göra! Alltid om man väntar på något speciellt tar det någon dag extra! Eller så tog brevbäraren det bara lugnt i går!

Ta det lugnt i myskläder låter toppen och precis vad du ska göra! Kram!

• LinaQ

Rosen, jag fick testa på dag 14 och 16, så det verkar funka lite när som under dessa dagar!

• LinaQ

Fy Chikita! Jag hade mkt huvudvärk för någon vecka sedan men fick ändra medicineringen så det blev bättre. Akupunktur som Villsågärna rekommenderar låter bra, även träffa en naprapat. Min man är naprapat och ger mig behandling, huvudmassage och fotmassage brukar lindra!

Hormonerna är inte att leka med.. Blir också gnällig och arg.. Gråter nu också för minsta lilla.. Och mår illa.. Så blir ännu gnälligare och blödigare då! Akupunktur kanske kan hjälpa till med sånt också?

• LinaQ

Åh, så mysigt Villsågärna!! <3 Alla vi i tråden längtar också efter henne!! Låter jobbigt att sova sittande, men det blir bra snart! <3 Kram!

• LinaQ
    villsågärna38 skrev 2014-09-15 21:32:29 följande:
    Tack snälla smile1.gif Hur mår du? Kram
    Tack, jag mår bra nu! Har varit så orolig över blödningarna så tog ett tidigare VUL och fick se ett litet hjärta ticka! Även om det inte är några garantier så kändes det så skönt att se det! Hur står man ut att inte kolla varje dag? Kram!
  • LinaQ

Beccalie, vilken mardröm du varit med om!!! Usch! Ett riktigt pucko till läkare.. Ibland önskar man att man hade en voodoodocka att sticka nålar i.. Skönt att du snart är ren! Lycka till!

• LinaQ
    chikita124 skrev 2014-09-17 18:01:30 följande:

Lina Grattis härligt o se antar att de va en liten bebis där inne o inte 2?

Tack! <3 Jo, bara ett hjärta, men doktorn svepte förbi alldeles för fort, så man vet aldrig vad som kan gömma sig! ;) Han gjorde en utskrift och räknade med att jag var nöjd så, fast jag hade kunnat sitta och titta länge till!

Jag ska göra ytterligare ett VUL om två veckor enligt Riga, har ni andra också gjort det?
  • LinaQ

Rosen76: Var det första eller andra HCG:t? Superbra värde ju!! Jag har blött totalt fyra gånger de senaste två veckorna (är i v7 tror jag nu) och trots det såg jag en liten räka med ett pickande hjärtat på VUL tidigare i veckan. Doktorn såg inga orsaker till blödningarna(han var generellt rätt pucko, så jag tror inte han kollade så noga), men Riga nämner att det t ex kan vara känslig livmodertapp. Så även om det känns jobbigt och hjärtat stannar när man ser blodet, så har jag förstått att man inte ska se det svart direkt!! Redan tipsade mig att behandla kroppen när den blöder som om man skurit sig, håll kroppsdelen högt och ta det lugnt!!

Svar på tråden AVA klinik i Riga