AVA klinik i Riga
LinaQ: Hann Utrogesten komma fram??
Känns det bra för dig? Kram!
LinaQ: Hann Utrogesten komma fram??
Tack Redan! Drygt en vecka kvar till VUL. Efter det förhoppningsvis inskrivning hos BM om allt ser bra ut. Så jag tar med mig oron dit! Har ingen annan innan dess att kontakta.
Swede: Du kunde inte hjälpa det! Du gjorde allt du kunde göra! Alltid om man väntar på något speciellt tar det någon dag extra! Eller så tog brevbäraren det bara lugnt i går!
Ta det lugnt i myskläder låter toppen och precis vad du ska göra! Kram!
Rosen, jag fick testa på dag 14 och 16, så det verkar funka lite när som under dessa dagar!
Fy Chikita! Jag hade mkt huvudvärk för någon vecka sedan men fick ändra medicineringen så det blev bättre. Akupunktur som Villsågärna rekommenderar låter bra, även träffa en naprapat. Min man är naprapat och ger mig behandling, huvudmassage och fotmassage brukar lindra!
Hormonerna är inte att leka med.. Blir också gnällig och arg.. Gråter nu också för minsta lilla.. Och mår illa.. Så blir ännu gnälligare och blödigare då! Akupunktur kanske kan hjälpa till med sånt också?
Åh, så mysigt Villsågärna!! <3 Alla vi i tråden längtar också efter henne!! Låter jobbigt att sova sittande, men det blir bra snart! <3 Kram!
Beccalie, vilken mardröm du varit med om!!! Usch! Ett riktigt pucko till läkare.. Ibland önskar man att man hade en voodoodocka att sticka nålar i.. Skönt att du snart är ren! Lycka till!
Lina Grattis härligt o se antar att de va en liten bebis där inne o inte 2?
Rosen76: Var det första eller andra HCG:t? Superbra värde ju!! Jag har blött totalt fyra gånger de senaste två veckorna (är i v7 tror jag nu) och trots det såg jag en liten räka med ett pickande hjärtat på VUL tidigare i veckan. Doktorn såg inga orsaker till blödningarna(han var generellt rätt pucko, så jag tror inte han kollade så noga), men Riga nämner att det t ex kan vara känslig livmodertapp. Så även om det känns jobbigt och hjärtat stannar när man ser blodet, så har jag förstått att man inte ska se det svart direkt!! Redan tipsade mig att behandla kroppen när den blöder som om man skurit sig, håll kroppsdelen högt och ta det lugnt!!