AVA klinik i Riga
Oj grattis Lina. Fast jag hade såna höga siffror med en bebis, så vissa har ju det :) Njuuuuuut.
kram ni alla där ute
Oj grattis Lina. Fast jag hade såna höga siffror med en bebis, så vissa har ju det :) Njuuuuuut.
kram ni alla där ute
Svamp kan finnas på fler ställen i kroppen så en bredare behandling kan vara bra om man har återkommande problem! Det finns enkla självtest man kan köra hemma. Säg till om ni vill ha beskrivningen!
Jag körde en svamputrensning light före ET, dvs uteslöt mjölkprodukter, vitt mjöl, socker och jäst under ett par veckor. Under de första dagarna i början ska man utesluta frukt, men jag hoppade det. Kliet minskade i alla fall! Man ska egentligen köra i flera månader, men sommar, semester och sol var roligare!
Tack alla fina för grattis! Jag är så glad att ni finns!
Hihi Ahvamaria, vilken mardröm med Putin!
Uj, Chikita, törs inte ringa BM än.. Vad ska jag säga första gången? Låtsas som att jag är vanlig och fått plus på testet? Känns jobbigt att berätta om ÄD per telefon.. Kanske bara behöver smälta veckans väntan på HCG-rapporter och får nya tag nästa vecka!
Låter i tråden som att man snart ska börja dagen med äppelcidervinäger!
Tack Chikita och Redan!
Det är säkert för att jag inte pratat med någon annan än min partner och min mamma om det här innan som det blir en så stor grej. Testade just "jag har gjort ÄD" när jag ringde och bokade VUL på en annan klinik än i min hemstad, och det funkade väldigt bra. Hon som svarade sa inget som gjorde att jag kände mig udda eller konstig, utan bara som en helt vanlig gravid!
Jag har nu börjat sova med en mjuk bh, för de här brösten gör ont! Det känns mycket bättre och jag vaknar inte längre när jag vänder mig av smärtan! Leve bh:n!
Kram!
Bokat BM nu och sa bara IVF till att börja med (det är ju ett IVF, bara inte mitt ägg!). Säger ÄD om vi kommer dit! Törs inte ropa hej ännu! Svårt att fatta! Hoppas VUL kan banka in det i mitt huvud!
Härligt Redan!! Njut nu av allt gott livet erbjuder! Och mys med mannen! <3
Ahvamaria, det där måste vara en gammal lista! Ska se om jag hittar en annan!
Nugällerdet73: Välkommen! Du hade insättning exakt en vecka senare än jag, så vi får följas åt här! Jag tog blodprov i måndags och i onsdags och det var positivt! Allra jobbigast var väntan på blodproven.. Jag har lite liknande resa som du, har också gjort ÄD på Fodinas förra klinik och följde med till nya kliniken. Kände också att det var annorlunda vid den här ET, men som du säger, det kan vara medicineringen eller kanske något underbart! Lycka till!
Varken Fru eller jag står rätt, men jag vill inte flytta mig än, fick rätt mycket blod på papperet för en timme sedan och är nu livrädd! Förbannar mig själv för att jag bokat tid hos BM..
Tack för att ni är så söta! Det är jättesvårt att vara positiv just nu! Färskt rött var det, annars hade jag varit mindre orolig!
Tack för era ovärderliga råd och erfarenhet! <3 Jag jobbar verkligen för att inte tappa hoppet!
Ni som är känsliga kan sluta läsa nu! :) Ursäkta detaljerna, men gårdagen bestod av färskt blod en gång, avtrappande brunt efter det, pyttelite kvar vid sänggåendet. Utrogesten som kom ut i morse var ljusbrun. Har bytt så att jag även tar Utro vag på morgonen (för att slippa migränen) och nu efter jag tagit morgondosen går det mot färskt blod igen. Min teori (för att inte tappa hoppet) är att Utro har något med det här att göra. Kan det vara så? Åt något knasigt i fredags så har varit lite konstig i magen, skyller på den när jag känner en molande smärta vid livmodern..
Orkar jag jobba i morgon? Det känns som att jag knappt orkar ta mig till jobbet, än mindre jobba en hel dag..
Zaq, orkade du jobba?
Kram alla!