• zaq1234

AVA klinik i Riga

Är på ruvar dag två och har samma låga temp som vanligt.... Betyder det då ej gravid ?

• zaq1234

Tack beccalie. På vilken ikon trycker man på för att skicka privat eller inboxa?

• zaq1234

Redan. Förstår att humöret går upp och ned...tråkigt att höra att det är mera ned just nu, men så kan det vara i bland...tänk att det är inte många dagar innan du ruvar och då är du ju i en ny fas. Du har jättefina ägg i frysen och så har de ju kollat och gjort fint i din livmoder, så denna gång är ju chansen högre! Förstår att det är jobbigt att även nu ha ont i handlederna...många styrkekramar till Dig.

• zaq1234

Frk röd....ja så är det att det sätter sina spår..jag hade gett upp efter mina ivf:er..det tog nästan 2 år innan jag tog tag i detta igen och då ÄD....det är bara att försöka kämpa på...kram till dig.

• zaq1234

Bra gjort Redan att fixa 12 dagar utan socker. Jag försöker själv men det är svårt, försöker även minska rejält på kaffe. Endast 2 klunkar per gång, svårt att hitta ngt vettigt att dricka, vill inte ha socker, kaffe helst inte och te är väl inte super heller.... Eller finns det ngn te sort som är ok att dricka som inte är grönt?

• zaq1234

Nu när man är i ruvarfasen så har man så klart ruvar frågor. Vad har ni som fått plus känt för symptom och vad har ni som fått minus känt? Vet att det är unikt för resp person och att man inte ska hålla på att känna efter.....dock ändå intressant att höra....

• zaq1234

Tack för era svar! Om det spänner lite i magen kommer det också från medicinerna?

• zaq1234

Azurea Grattis till ruvning. Du o jag har samma datum för blodprov, fast jag gjorde ET 2 dagar innan. Jag bad Dr Eva om remiss, så jag tänkte gå till vårdcentralen o ta blodprov.

• zaq1234

Jag kunde så klart inte hålla mig o testade nu på morgonen, ett minus. Det är dag 8 om man räknar att et dagen är nr1. Sen jag kom med i tråden så har de som fått plus kunnat se det från dag 8 tycker jag det verkat som. Blodprov ska jag ta dag 13. Har ngn av er erfarenhet av minus vid denna tid för att sedan få ett plus?

Svar på tråden AVA klinik i Riga