AVA klinik i Riga
Dina, brasklapp, det handlar om prioritering. Om hur högt upp du värderar din egen hälsa. Jag kan oxå berätta att du har mycket att vinna på det som förälder, att oxå satsa på motionera självkänsla vinner framförallt ditt barn, oxå på. Det kanske kan motivera dig mer. All beslutsfattning kopplat till dig blir mycket sundare och det är kan jag dela med mig fantastiskt att kunna känna och leva mitt liv med känsla, övertygelse och i sanning, att jag styr Mitt liv. Att jag påverkar och hur, mig själv. Att förstå hur det jag upplevt påverkar mig idag i min vardag och kunna ändra på det genom att medvetengöra hur jag vill ha det. Och javisst det aldrig för sent....men att skjuta upp det förlorar du själv på. Förlorad tid. Vad är viktigare än din egen hälsa? Vad är viktigare än att ge ditt barn en mamma med 100% närvaro och med hög självkänsla? Det ger ditt barn bättre möjlighet att själv utveckla en god sådan om du blir medveten om skillnaden! Detta återigen delat utifrån mitt liv och profession. Du kan! Om du vill, förstås;)