Helisa: Japp, uppåttjack, blir det! Hur mår du nu? Snart nytt VUL för KuB?
Dina: Tack! Du behöver ge dig själv mer kredit, i mina ören låter det som du behöver boosta din självkänsla! Du är den fina person du är idag tack vare dina erfarenheter. Gör något av din historia, den är meningsfull. Din kommande partner kommer inte ha några problem med din infertilitet, det finns ju ÄD med egna spermier
.. Jag rek varmt, ur egen erfarenhet, liv och prof, en kontakt med Institutet för Medicinsk Yoga, bor du i Sthlm finns det många möjliga personliga konsultationer där du får ett personlig träningsprogram, och i ditt fall och anpassat för graviditet. Det är en investering som kommer ge tusenfallt tillbaka!!! Mitt liv förändrades kapitalt, liksom flödar...på många plan. och detta speglar sedan dina beslut och personliga möten. Din livskamrat finns....när du är redo! och då kommer du känna att din autenticitet / ärlighet är en del av dig vilket gör att den enda partnern som blir aktuell är den som älskar dig för den du är! infertil eller ej. bara tekninsk detalj!
Annars rek jag varmt att du och även ni andra på tråden investerar bas yoga programmet och kör det enligt instruktioner hemma på egen hand. Det finns ett gravidyoga program, skulle nog satsa på det. Vissa övningar i Yogan bör inte göras vid graviditet eller modifierad form.
Sissan: Vi åker ner till Koh Samui först 2 dgr innan vi tar båt över till Koh Phangnan, hyrt en bungalow på stranden, nytt med mycket goda rek. sedan reser vi tillbaka till samui några dagar innan vi drar vidare mot bangkok, bokat lyxhotell ;) hihi, firar snart bröllopsdag också, shopping, turisting sedan hem!
Sistaminuten: VAD VÄNTAR DU PÅ????? Du hinner nedreglera dig, kom igång OMG!!! AVA Peter i st petersburg kör Äggdonation uoo till 50år. Jag är inge proffs p detta ej heller koll på storleken på dina myom....några sprutor på raken....HIHI sedan få slemhinnan att växa fortare än myomen...Andra i tråden har ju fått det att funka tillslut med ÄD. Kontakta Petersburg också. maila och rådgör med dem också! De som håller på med detta dagligen har mycket mera erfarenhet på detta område än svenska fertilitetsklinker har....jmf och se hur många ÄD som genomförs i sverige per år....! KÖR HÅRT: Då kan du inte ångra att du inte försökte! Ser fram mot att höra av dig i frågan igen!