• Redan47

AVA klinik i Riga

Glittra; jag har tagit 600mg oralt före transfer. 800 mg efter. Om jag vill kan jag ta 200mg av dem på kvällen vaginalt. Utrogest kan behandlas bägge ich.

Jag skulle inte snåla med progestoron - den ska ju ändå behålla slemhinnan och graviditeten ! Lutinus har jag ej erfarenhet av.

• Redan47

Morgon vy! Vill ge er denna bild att visualisera hur ni ligger här i hängmattan ich slappnar av!

• Redan47

Snorpan , grattis till denna milstolpe !!! Ha visst känner man sug sedd ich att de har kunskap ! Väl där allt väl- däremellan kam det bli lite ensamt, då är det skönt med denna tråd! Kram

• Redan47

Hormoner vi äter är för att lura kroppen att tro den är gravid det blir gravidsymtom

Liksom och progestoron blir man jättetrött av. Illamående upplevde jag och gör jag när jag blir övertrött! I kombo m östrogenet.

Vila är absolut bästa medicinen!

Grattis wonder! Häftigt!

• Redan47

Idag start med östrogen! Mens kom som den skulle. Om slemhinnan håller 8mm blir det fet ca den 18/2. Det känns olika... Men nu gäller det!!!!

Dina dag 8 absolut ej före det kan du få något utslag! Spar pengar oå testen och humöret - testa dag 13. Då får du besked relevant sådant. Digital clear blue ger säkert utslag vid hcg 25. Kram

• Redan47

Mammsen, vad otroligt att kunna höra suset hemma!!!! Det gör mig varm att höra!

Snorpan kan vara felmätning, men med östrogen ska den väl inte behöva gå tillbaka...

Ahm, inget spec , jag har sagt att jag vill äta trombyl från start, det gör jag nu. Ok m Riga. Tog immunglobulin prover två st som var normala. Övriga prover vet jSg inte var gyn gjort av, skulle vara en trombosutredning ocå. Men nytt är att Riga vill jag tar aptt mfl prov en vecka innan transfer.

Jag kommer äta 5mg prednisolon en vecka innan- gjorde jag förra gången ixå. Ökar till 7,5mg därefter, vilket jag kommer info Riga om. Sedan tänker jag prova antibiotika förebyggande start ca en vecka före. Känns bra stt göra det eftersom jag oxå är i Thailand med bakterier omkring mig som min kropp inte är van vid.

Vill nog att Riga ordinerar "fragmin" oxå för att vara oå säkra sidan - vilket jag sett är vanligt att man ger. Har tyvärr inte några sprutor med mig hit, och vi/jag åker nog direkt till Riga efter Thailand. Men det löser sig. Väntar nu oå att få svar på de förfrågningar jag gjort här för att mäta slemhinnan. Övrigt nytt är att jag tar kroppsbehandljngR här varannan dag, har varmt omkring mig, sol ljus och salta bad- avstressad så det förslår! Bara maten som strular - lever på fruktsallad och fruktshake. Råkade besöka en råvarumarknad... Huuu...Min bakterie noja är på helspänn, handspriten min bästa vän när vi är på äta-mat-marknaden ! Min man tycker jG är jobbig;)) hihi

Tack för hejarop! Ja, jag vill oxå bli på smällen, NU!

• Redan47

Vårlängtan ; välkommen ! Lägg till dig på listan! Du kan skriva till mig oxå, men under " på gång " planerad ET 18/2

• Redan47

Helisa bowling skulle jag oxå avstå ifrån...det är för tungt- du får föra protokoll och heja på de andra! Jag fick höra att så lite som 3 kg ska du undvika bära till en början. Senare gravid har jag läst något om sammanlagt Max 100kg på en dag. Det är ju dyr last du bär på, vad är viktigare än det?

Glittra ha en spännande dag!

Lisa vilket målsnöre! Grattis!

Inget fel på smaken på maten- det är hanteringen som får mig må illa tappar aptiten. Och lukten som finns nästan överallt. Men fruktshake och fruktsallad blir det! Skalad frukt;)

• Redan47

Wonder; jag ska till Riga den 18... Jag kan ta med från Riga till Sverige. Räkna och lägg på extra framförallt av utrogest ! Jag räknar jG vill ha v 14 iallafall..,, mail mig :

mia-ly@mia-ly.com

Svar på tråden AVA klinik i Riga