Mary, maila el ring Riga och belys detta. Om du fått en gyn tid, ta den och ordna med möjligheter till remiss, art när du får besked från Riga kunna ringa in till din Gyn så skickar de en. För den skickas väl troligen cyber el snigelpost. Och samma med recept, du kommer behöva progynon 2mg, östrogen; trombyl, progestoron lutinus typ,
Maila Riga be att få en medicin lista omg , därför du har en läk tid. Märk mail urgent.
Det är lätt att få medicin från Riga skickat m dhl och sedan fylla på när du åker dit. Då ser du till att få hem så du klarar dig till v 16. Om du sk nedregleras så behöver du även det preparatet.
Men, min erfarenhet är att jag behövt ligga på för att få svar på mina frågor. Och jag mailar verkligen inte ofta. Jag förstår inte, men det är väl bara komma igång m behandl så fort du får mens nästa gång.
Hiv test mfl det paketet finns på werlabs.se och det får du svar på någon dag eller fler beroende på analys tid.
Innan jag började tog vi prov på fsh, AMH för jag hade inte någon status på mig och mina egna ägg. Det provern togs på Mdag3, det behövde vi vänta på. Men du har ju gjort den svängen och beslut för ÄD - så då är det väl bara en ev nedreglering och köra igång!