• Redan47

AVA klinik i Riga

Tar en tur till Nyköping werlabs på fredag... Bara för att. Någon som vet... Får jag besked inom de 24h på lördag då???eller blir det att vänta t måndag???

• Redan47

Ja, all medicin går att ta i handbagage. Att rekommendera , då incheckat bagage på villovägar kan ta tid att komma till rätta tråkigt om du då är beroende sv piller. Se till att få ut allt du behöver innan ET. Ordinationen på medicinen tar du med ich visar i säk kontroll om det skulle behövas. Ej troligt.

Jag har TD imorgon och typ på fredag. Så, ja... Avvaktar. Min älskade man och optimist ser denna gång som typ nummer ET 1. Med 25% sannolikhet att det blir neg. Men att det kommer gå en nästa gång 2. Vilken raring, ich honom höll jag på ha ihjäl häromkvällen. Men min förebild är Ahm66. Hon orkade och fick vinst på 9 lotten.

• Redan47

Ja, vad säga... Det känns ledsamt, besviken, mycket tankar går igenom systemet. Ikväll slutar jag medicinering. Väntar blödning, sedan blir det en resa Aten för en hystereoskopi m implantations snitt. Sedan ej klart hur tiden för FET blir. Vi har beslutat att använda vårt fryslager, så det är bara att ladda om.

Wonders, ha en härlig ruvartid! Kram

Tack ni andra för stöd och tankar ni delar!

Välkomna ni nya. Allt ordnar sig!

• Redan47

Tack ni alla för er värme och tröstande heja rop. Ja, det suger! Största besvikelse och sorg rann ur mig igår tillsammans med min man i lugn o ro. Kommer inte ihåg vad jag skrev, men nu håller jag på att boka en hysto till veckan efter påsk. Väntar besked nästa vecka. Vad jag förstår så blir det då inte aktuellt med transfer förrän nästkommande cykel efter op. Stämmer det? Så typ maj blir det väl då. Frös in 3+2 embryon, så vi har till två försök. Vi kommer använda detta fryslager sedan nya beslut....jag vill inte det ska bli någe "sedan" utan VILL att det tar sig en gel grav!!!!!!!

Wonders, nu blir det till att ruva under påsk på dina kycklingar!!! Kram

Wonderstruck, så roligt att höra av dig! Vad riden går fort, redan RUL för er! Åhhhh.... Vill ni vet vad det blir för kön på telingarna?

För er i startgroparna : välkomna och trevlig resa!

• Redan47

HURRA !!! Det var ju det jag sa!!! 1 ägg skulle räcka för dig. Jätte kram, till påsKägget!

Wonders, mysigt att bli moster! Fokusera lite annat än att räkna ruvrdagar;)

• Redan47

Ny resa bokad. Hystereoskopi bokat till den 23/4. Känns jobbigt, även om jag vet varför jag/vi gör detta...Men jag vill lika gärna köra på som att stoppa huvudet i sanden, för så lär det inte bli några barn gjordaFlört.

• Redan47

Snorpan det kan jag tro blev en lättnad, även om sannolikheten för något annat är försumbar. Varje checkpoint är en milstolpe på denna resa! Kram

• Redan47

Klart du ska byta- jag hör på dig att du inte är nöjd och att du inte känner dug sedd ich viktig. Och missar med provtagning - inte okey. Det skapar misstro till förtroende för henne. Ska du gå hel grav med tvillingar, dessutom , och känna att du är till besvär. Det är absolut inte okey. Mvc är en institution för gravida det är deras huvuduppdrag. Inte en institution för bm!

Men om du känner tilltro ich tillit till hennes utövande... Ditt beslut. Tider och människor förändras. Dina behov kan se olika ut idag än tidigare. Bm jobb på Mvc likaså . Din hälsa - ditt ansvar ! Kram

• Redan47

Azur mfl: sprutan är en redig nål. Tyckte det kändes obehagligt att ta den själv, men VC ville inte hjälpa mig. Jag kollade på youtube. Köpte Emla plåster på Apoteket. Satte det 2h innan jag satte sprutan då fanns det ca 3 h bedövning kvar efter. Den är så vass så den slank in lätt o smärtfritt, följde instruktioner på film som sagt. Sedan la jAg mig ner efter anspänningen.

Flyg: om du hittar billiga flyg, så kan det ju icå vara värt att boka dem, och helt enkelt inte utnyttja biljetter om ET blir flyttat. Men flyttas gör de bara en dag hit eller dit...men visst det är nervigt. Att boka dagen innan blir dyrt. Då är båten billigare.

Mary: välkommen! Jag har icå vuxna barn, ich gör detta med min man och vi har inte gemensamma barn. Men om dina ägg ff är dugliga, kan väl soermier köpas? Det kan vara tricket med VUL mm. Men jag fann en gyn som mätit min slemhinna utan tjafs. Mediciner fick jag av Riga. 1a omgång skickades med DHL. Prover werlabs.se, de har lab Eskilstuna och Sthlm regionen. Kolla hemsidan. Kör igång ! Inget att vänta på när ni bestämt att ni vill ha barn.

Svar på tråden AVA klinik i Riga