Trissan, många frågor... Vi blandade här på sk nya resp gamla ava Riga. Och Resp är nöjd med sin klinik. Provtagning, de finns werlabs vilket som du än väljer bra utbud som täcker stora delar av Sverige och expanderar. Det finns privata gyn i Sthlm särskilt som tar emot klienter med våra behov. Inkl remisser och VUL. Du får kolla upp där du bor...vilket som passar dig, i Gbg finns carlanska om jag uppfattat det rätt.
Donatorer i Lettland är anonyma. Jag vet inte om jag skulle kunna säga grovt sett, att utanför Norden är det anonymitet. Jag råder dig att googla på kliniker i EU eller om det bara är Riga, kolla deras hemsidor mycket info finns där. Plus maila dina funderingar till dem direkt. Inga frågor är fel. Då kan ni få igång en dialog. Så kan du jämföra. Statistik.... Haha... Det finns graviditet positiv ich live birth. Siffror beror på vad de redovisar. Fråga resp klinik. Men runt 55-60% att det ska ta sig har de iallafall nya ava, levande födda vet ej. Det är en betydligt större chans än ivf ... Lycka till och välkommen till tråden. Ta dig gärna tiden arr bläddra bakåt i tråden vet att under sept-dec finns mycket info!