• Redan47

AVA klinik i Riga

Ok. Om jag uttrycker mig som följande ; läs dina journaler, översätt dem till engelska. Har du journaler så har du diskussionsunderlag klara vid kontakt m Riga.

Ja, det är dyrt att frakta spermier, men det går. Finns det cryo hållare att hyra som ni kan ha med er själva på flyget? Din nuvarande klinik där spermier är förvarade vet väl.

Inom djur avel är det vanligt (att m h a rätt förvaring kunna) transportera spermier i världen.

• Redan47

Rosen härligt! Nu är vi på G. Jag startade min medicin lista från Md 2- check!

• Redan47

Krvik, ta sem och bli en soff potatis , känn och umgås m bebis. Flytta just nu låter som en större operation än vad som är meningen att göra på din o bebis semester...;)

Li, Gud i himlen vad snabbt det går, snart en bebis famn!

Zaq: jättefint resultat, när har du planerat ET?

• Redan47

Zaq, 28 senare än det är inte möjligt att din slemhinna klarar sig fräsch. Tidigare ju bättre nu.

• Redan47

Micro det beror på när du gör VUL 2. Hur länge du ätit östrogen ich hur din kropp svarar på den. Forskning säger att en slemhinna 8-12mm, är bästa förutsättning ,vad gäller den faktorn, att embryo tar sig, på transferdag. Men, vi sätter blactocyt och de klarar sig bättre att fästa lite hur som...bara de får näring.

Kom ihåg att skriva ner era frågor- alla frågor är kloka och viktiga frågor! Hur många ägg garanterar de att donator ger....tex.

• Redan47

Micro allt går att ha i handbagage. Får du sprutor så be att få läk medicin intyg så är det absolut inga problem genom säk.

Tycker du om te ich ört te kan jag rek att gå in på en livsm affär billigt och stort utbud! Kryddor ixå på marknaden. Googla lite om ni hinner med någon turist tur. Eller hoppa in och ta en spa behandling.

• Redan47

Jag är så infernaliskt trött, det känns som det har samband med all medicin start.

• Redan47

Vi gjorde första besöken konsultation i Sthlm bägge två. Sedan åkte vi båda två ich tog en mini sem 5dgr i Riga. Lämna sperma och transfer. Trevlig stad. Renoverar hus för fullt inför att de är kultur huvudstad i sept.

• Redan47

Zq, ja nervös över icke svar är tyvärr vanligt med Riga kontakten... Men de hör av sig när de har datum, det vet jag.

Svar på tråden AVA klinik i Riga