• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-03 09:44:39 följande:
    Lite tydligare än igår. Kom upp snabbare. Han torka mig och tvätta händerna sen var det där. Dröjde nog 5 min igår innan de kom upp. Även en halvblind hade sett 2 streck idag.. Nu börjar oron smyga sig på...   Började med min progresteronkräm igår iaf
    Förstår att du är orolig, men nångång ska det gå bra vettu! =)
    Väntar tvillingar! 14+6 idag!
  • FruW

MCT hmm ser inte riktigt, gallra ut trädet? Eller har katten fastnat där?

Jowian förstår din oro, men det är jättestora chanser att det går vägen, mkt större än risken för att det inte gör det! Kram på dig!!

MCT kan du inte bjuda på en magbild? Kanske även LEAEVA o winston?!

• MCT79

Jag vill se en bild på den berömda Winston!!

mimmi, jag haaaar ju ingen mage än.... :(( Ska visa senaste bilden...

Sambon har klättrat upp i björken...med såg.. och ska ta ner den... vi har redan tagit ner 4... bara det att denna står max 5 meter från huset... men nu är kronan borta och bara stammen kvar... phu!!

• MCT79

heh.... alltså jag tar tillbaka det där... magen har vuxit ser jag nu när jag tog ny bild... men jag ser ju inte gravid ut... mest tjock(are).

Här kommer den...

• sugarrush

MCT, det där blir en riktigt go och rund bebismage snart! Det är verkligen skitkul att gå tillbaka och kolla gamla bilder på magen nu, så fotografera mycket!

• HjärtatAlicia
    JoWiAn skrev 2011-09-03 09:45:45 följande:
    Vilken v är du i nu??? Visst hade du blödningar?? Varit lite off på sistone här inne. Bara gått o väntat och väntat.
    Jag går in i vecka 11 på måndag, men har inte vågat ropa hej ännu. Japp, jag hade blödningar i de tidiga veckorna men den senaste var i vecka 7! Fick dock en inatt efter mys, men tror att det var ett blodkärl eftersom det gjorde lite ont "där inne" *ursäkta* och sen kom det när jag kissade efteråt.. men inget idag..
    Har en foglossning+ledvärk+ischas som är hemsk, kan knappt röra mig, men det är värt det varenda sekund om vi får behålla den här bebisen :)

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • FruW

Jag tycker den är fin MCT!!

Javisst, låter jobbigt med det onda!! Hoppas du snart mår bättre!!

Här verkar tanten vara på väg bort, skönt! Dubbeldos pergo så vi får väl se...

• LisaVäntar

ÄNTLIGEN glad gubbe på äl-testet!! Om det alltid kommit då så borde jag ha en lutealfas på 12 dagar, visst är det i lite kortaste laget? Kan man göra något åt det?

Härligt jowian, hoppas det fortsätter bli starkare :)

Mct: vi ska göra samma sak med björken bredvid vårt garage, står 1 m ifrån, bävar!! Kom med tips om ni lyckas låta bli att skada huset ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3