• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

OT-babbel uppmuntras!!! Vi kan inte bara älta äl, bim o tester ;)

Så spännande, du måste lägga upp bild!!! :D

Haha, min man läste precis o undrade vad bim är? Barn i magen eller? :)

• FruW

Haha, ja vi väntar ju så förb'nnat på bim, så varför inte? ;)

Jag har lagt upp en bild här i tråden tidigare, i våras ngn gång... Kan finnas i mitt galleri om du är nyfiken. (sitter med iphonen så kan inte se :( ) annars lägger jag upp en ny!

Bra att OT är ok! :D

• JoWiAn
    FruW skrev 2011-09-03 22:00:07 följande:
    Skönt att höra Jowian!!

Ja, sånt där är svårt att ta! Men - försöker tänka att man vet inte hur de har det egentligen, tror nästan alla har något som är riktigt jobbigt i sitt liv. För oss är det barn, för dom kanske något annat? IAf, brukar hjälpa mig lite när jag tänker så..

Kram på er!

PS, på tisdag ska jag prova min brudklänning första gången! Spännande, o såå nervöst! Tänk om den är alldeles för liten!!!!!! Tyst Håll tummarna är ni söta, o jag ber om ursäkt för OT-babbel!
    Ja alla vill vi se din klänning!!!! Spännande!!! Skönt att du får annat att tänka på, de behöver man <3.
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-09-03 13:14:01 följande:

den här lilla fina magen hehe från idag 22+5 Winston ska snygga till sig så blir det en bild på honom senare Flört
    OJ vilken mage! Men sen är dom ju 3 oxå! Så fint så fint! Längtar så efter att ha mage som är hårt och ivägen .
  • JoWiAn
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-03 10:32:37 följande:
    Jag går in i vecka 11 på måndag, men har inte vågat ropa hej ännu. Japp, jag hade blödningar i de tidiga veckorna men den senaste var i vecka 7! Fick dock en inatt efter mys, men tror att det var ett blodkärl eftersom det gjorde lite ont "där inne" *ursäkta* och sen kom det när jag kissade efteråt.. men inget idag..
    Har en foglossning+ledvärk+ischas som är hemsk, kan knappt röra mig, men det är värt det varenda sekund om vi får behålla den här bebisen :)

Får du extra VUL och UL nu?
  • MCT79

Morgonens test från JoWiAn!

Klart starkare tycker jag! Solig
    Väntar tvillingar! 14+6 idag!
  • FruW

Wow jättefin stegring, åh så glad jag blir!!!!! :D

Flickanfin jag förstår din oro! Blödningen beror säkert på sexet... hoppas din värk ger med sig o att du mår bättre? Hur är det med illamående?

Själv ska jag ringa en kiropraktor på måndag, har dålig rygg som spökat länge nu, tänker att det är bäst att få ordning på den innan det blir riktigt illa, eller innan en graviditet...

Idag ska vi åka till lokalen där bröllopet ska vara för att kolla hur vi ska göra med dukning o så, ska bli kul :)

Kram på er, vi är faktiskt riktigt starka som orkar kämpa så här, eller hur!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3