• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

den här lilla fina magen hehe från idag 22+5 Winston ska snygga till sig så blir det en bild på honom senare Flört
  • FruW

Åh vilken vacker mage du har leaeva!!!tack för att vi får se :) hälsa winston att han (?) inte behöver göra sig extra besvär för vår skull, han duger bra precis som han är!!

Härligt Lisa! Jag har oxå lite kort lutealfas, men det hjälper lite ned progesteronsalva tror jag...

• LisaVäntar

Ok, när ska man börja med det då? Lär väl inte hinna till denna cykeln, men nästa :)

Wow, vilken mage leaeva! Hur länge tror de du kan hålla dina bebisar inne? Misstänker att du inte kommer gå hela tiden?

• Bellas7
    LisaVäntar skrev 2011-09-03 13:29:50 följande:
    Ok, när ska man börja med det då? Lär väl inte hinna till denna cykeln, men nästa :)

Wow, vilken mage leaeva! Hur länge tror de du kan hålla dina bebisar inne? Misstänker att du inte kommer gå hela tiden?
    haha nej jag får bara gå till vecka 34+0 men normalt sett brukar de komma runt vecka 30-32 om jag uppfattat det rätt. Jag får fortfarande kommentarer att jag ser liten ut
    (de måste vara blinda). jag har gått upp två kilo men jag hade några kilo extra när jag blev gravid.
    Efter tre veckor i sängläge så rinner liksom fettet ut på sidorna ;)
  • FruW

Lisa börja efter äl, jag tror jag började 2 dagar efter utslag på ältestet

• LisaVäntar

Oh, då är det ju inte superlång tid kvar :) hoppas de stannar till 34 så ni slipper stanna på sjukhuset så länge! Men DÅ kommer din mage vara stoooooor ;)

Ok, köper man det på nätet eller??

• FruW

Ja, googla på progester all, gick mon ganska snabbt

• LisaVäntar

Hinner inte få det så jag kan använda denna gången, men ska köpa så jag kan smörja från äl nästa cykel..

• FruW

Ja det kan du göra, tror sidan hette typ femal balans

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3