• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-04 15:03:27 följande:
    Tack för alla grattis!!!!! Nu hoppas vi det stannar bara. Vill bara att tiden ska gå fort så man kan få se en lite på VUL...

Hur gjorde ni vid VUL? Tittade ni på skärmen hela tiden? Tänkte att jag inte skulle titta fall i fall de inte finns nåt. Man blir ju så ledsen. Visst de blir man ändå....   
    Jag intalade mig att jag inte skulle titta men kunde inte låta bli... vid första VUL vred han på skärmen först när han sett att allt var bra. =)
    Väntar tvillingar! 15+0 idag!
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-09-04 15:55:10 följande:
    Jag intalade mig att jag inte skulle titta men kunde inte låta bli... vid första VUL vred han på skärmen först när han sett att allt var bra. =)

Ja man kan väl be han att man vill titta om där är något! Man ser ju rätt bra vad sakerna föreställer efter alla VUL man har gjort. Man ser väl själv rätt snabbt om där är en hinnsäck eller inte.
  • FruW

Jag har tittat på skärmen, men det fanns inget att se :( men då har jag iaf sett det själv...

Kiyona albyl kan de ta nu, vänta med krämen 2-3 dagar efter positivt äl-test

Lisa va kul med valpkurs, vår börjar om en månad :)

• SmoochiePoo
    FruW skrev 2011-09-04 16:11:43 följande:
    Jag har tittat på skärmen, men det fanns inget att se :( men då har jag iaf sett det själv...

Kiyona albyl kan de ta nu, vänta med krämen 2-3 dagar efter positivt äl-test

Lisa va kul med valpkurs, vår börjar om en månad :)
    Då ska jag köra igång med allt snart! Väntar tills jag får neg på ÄL testerna Solig Åhhh vad jag hoppas det tar sig igen!!
  • Javisst

Skitdag idag... Vill bara hem och gömma mig under täcket. Längesen jag var såhär nere.

• MCT79
    Javisst skrev 2011-09-05 10:03:28 följande:
    Skitdag idag... Vill bara hem och gömma mig under täcket. Längesen jag var såhär nere.
    *kraaaam kraaaaam kraaaaam kraaaaaam*  *nynnar på I morgon är en annan dag med Christer björkman*

*stoppar om Javisst med filtar, varmt att dricka och bra tidningar*
    Väntar tvillingar! 15+0 idag!
  • FruW

Söta MCT, du pysslar alltid om oss, tack vännen!!

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-05 12:57:22 följande:
    Söta MCT, du pysslar alltid om oss, tack vännen!!
    gulle du... jag veeet ju hur pissigt det känns ibland... Hjärta
    Väntar tvillingar! 15+1 idag!
  • FruW

Stor kram till javisst!! Du, det är okej att ja såna här dagar ibland. Men du klarar det, o i morgon kommer allt säkert kännas mycket bättre!

• Saftmedbulle
    JoWiAn skrev 2011-09-02 17:22:28 följande:
    MYCKET stor änding! Kärringen ska INTE hit för jag fick just ett plus!!!! Sist vi hade sex var den 23 aug så borde blivit till då! Innan dess var den 14 aug och då skulle jag plusat innan!
    Woooow! Mega-grattis!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3