• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Det var där jag hittade det :) skulle ta typ 5 dagar från måndag innan det skulle komma, så då är det ju lite sent.. Men nästa månad!! Glad gubbe-test och progesteronsalva, då KAN det inte gå fel ;)

• FruW

Jag tycker du ska beställa o börja så fort den kommer, kan ju inte skada iaf! Jag fick min fort, kanske på 3 dagar..

Fyyyy vad jag börjar tycka att det är drygt att vänta på att få bli förälder! Tycker alla är gravida eller har små bebisar nu :( Jaja, vår tur kommer väl...

• LisaVäntar

Ja, det bara haglar gravidbesked... Känns som om alla kör om oss i raketfart :/ några som började försöka samtidigt som vi väntar nu syskon! Blir man missunnsam eller vad?
    Ska göra det, det måste ju funka någongång...

• Javisst

Mm, blä för gravidbesked iaf ibland... Vill bli glad men så blir jag ledsen och så blir jag arg för att jag känner så. Blir så mycket känslor på en gång.

• FruW

Jowian jag hoppas du förstår att vi inte menar dig, vi är jätteglada för din skull!!! Insåg att det jag skrev tidigare kan tolkas på ett sätt som det absolut inte var menat!!! Skäms...

Mona känslor av frustration handlar om MIN barnlöshet, inte om andras graviditeter o bebisar!

• LisaVäntar

Det är som att det inte gäller folk här i tråden.. Blir bara sån när det gäller andra, här vet jag att alla kämpat och slitit lika mycket som jag så då är det ok liksom..

• JoWiAn
    FruW skrev 2011-09-03 18:02:01 följande:
    Jowian jag hoppas du förstår att vi inte menar dig, vi är jätteglada för din skull!!! Insåg att det jag skrev tidigare kan tolkas på ett sätt som det absolut inte var menat!!! Skäms...

Mona känslor av frustration handlar om MIN barnlöshet, inte om andras graviditeter o bebisar!

Ingen fara.... Jag känner ju precis likadant! Lättare att känna glädje för personer som verkligen kämpat. Inte som svägerskan som inte ens vill ha fler barn och bara OPS det blev en till. Det svider
  • FruW

Skönt att höra Jowian!!

Ja, sånt där är svårt att ta! Men - försöker tänka att man vet inte hur de har det egentligen, tror nästan alla har något som är riktigt jobbigt i sitt liv. För oss är det barn, för dom kanske något annat? IAf, brukar hjälpa mig lite när jag tänker så..

Kram på er!

PS, på tisdag ska jag prova min brudklänning första gången! Spännande, o såå nervöst! Tänk om den är alldeles för liten!!!!!! Tyst Håll tummarna är ni söta, o jag ber om ursäkt för OT-babbel!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3