• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • plutten02

Både igår och idag har jag haft och har sjukt illamående... Har sån konstig träningsverk i magen. Verken sitter i höjd med naveln. Jag väntar på mensen som ska komma söndag eller måndag.

Men kan man ha sån här träningsverk om man är gravid`???

• JoWiAn
    plutten02 skrev 2011-09-09 08:27:04 följande:
    Både igår och idag har jag haft och har sjukt illamående... Har sån konstig träningsverk i magen. Verken sitter i höjd med naveln. Jag väntar på mensen som ska komma söndag eller måndag.

Men kan man ha sån här träningsverk om man är gravid`???

Jag hade träningsverk...... Kändes som jag gick och spände magen hela tiden. Testat än?
  • plutten02
    JoWiAn skrev 2011-09-09 08:30:50 följande:
    Jag hade träningsverk...... Kändes som jag gick och spände magen hela tiden. Testat än?
    Nej jag har inte tagit något test ännu... Har inga hemma... Får se om jag köper ett i början av nästa vecka om inte tanten kommer på besök...
    Ja det är ingen skön känsla att ha sån jävla verk i magen... Känns som man har gjort hundra situps Cool
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-09 08:35:17 följande:
    Nej jag har inte tagit något test ännu... Har inga hemma... Får se om jag köper ett i början av nästa vecka om inte tanten kommer på besök...
    Ja det är ingen skön känsla att ha sån jävla verk i magen... Känns som man har gjort hundra situps Cool
    MEEEEN inget test hemma?!?!  Whaaat?! Begriiiper du inte hur lång helgen blir för oss andra testmissbrukare nu? Solig
    Väntar tvillingar! 15+4 idag!
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-09 08:41:18 följande:
    MEEEEN inget test hemma?!?!  Whaaat?! Begriiiper du inte hur lång helgen blir för oss andra testmissbrukare nu? Solig
    Ja så är jag... Har ju inte beställt några denna gången för jag var säker på att det inte skulle bli något då vi inte planerat så bra... Inga ÄL test eller så...
    Men jag har räknat lite och stämmer det så hade vi sex 3-4 dagar innan ÄL så visst kan det ha funkar... Men jag vet inte...

Ska KANSKE handla sen idag så får se om jag pyser in på apoteket då kanske.
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-09 08:41:18 följande:
    Vet inte om jag ska tro att det är sån verk som ska vara... Men kopplar man samman illamåendet och "träningsverken" så visst.
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-09 08:44:58 följande:
    Vet inte om jag ska tro att det är sån verk som ska vara... Men kopplar man samman illamåendet och "träningsverken" så visst.
    Jag håller tummarna!
    Väntar tvillingar! 15+5 idag!
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-09 08:49:17 följande:
    Jag håller tummarna!
    Fick börja morgonen med två marie kex för att ens kunna ta fram frukost till barnen
  • SoMa72
    plutten02 skrev 2011-09-09 08:44:58 följande:
    Jag håller oxå tummarna!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3