• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    LisaVäntar skrev 2011-09-09 21:03:49 följande:
    Nu ska plussen spruta, gravillamående spridas som en löpeld, trötthet förlama hela tråden, vul-maskiner missbrukas och barnmorskor brännas ut!!!

Haha! Precis!
  • MissT
    LisaVäntar skrev 2011-09-09 21:03:49 följande:
    Nu ska plussen spruta, gravillamående spridas som en löpeld, trötthet förlama hela tråden, vul-maskiner missbrukas och barnmorskor brännas ut!!!
    Det håller jag tummarna stenhårt för!
  • FruW

Stackare som gick upp så tidigt i onödan!

Bra artikel tycker jag, tack för att du delade med dig :)

• Lofot

Ja :) Lite pepp iaf.

Ska iväg och träna vid elva och rensa hjärnan från massa grubbel. :)

Måste bara höra... visst är det inte så att om man tränar (säg kondition typ stepup eller sådant) när ägget ska fästa att det är dumt för att det då kan bli svårare för ägget???! Detta tjatar min mans syrra om hela tiden och jag vet inte vad jag ska tro. Herregud, träningen får ju mig att slappna av liksom... ska jag sluta med det bara för att "ifall" ägget är påväg att fästa?!

oj... inte jättebra skrivet då... Men hoppas ni förstår ändå :D       

• FruW

Nej jag kan verkligen inte tro att träning skulle påverka det negativt. Gör det du mår bra av! Själv ska jag till Ullared, inte så avstressande kanske... ;) men kul!

• Lofot
    FruW skrev 2011-09-10 08:47:25 följande:
    Nej jag kan verkligen inte tro att träning skulle påverka det negativt. Gör det du mår bra av! Själv ska jag till Ullared, inte så avstressande kanske... ;) men kul!

Shit va roligt med ullared!!! Vi var där i somras och tänkte ta en tur även i höst för att kolla julklappar. Det är ju bra för själen :D Shoppa på!!!
  • LisaVäntar

Nej, motion ökar blodgenomströmningen och ska bara vara positivt!

Roligt med Ullared :)

Blö för gravidbesked, men i höst ska vi alla vara de som ska komma med det och efter det kommer vi kunna glädjas åt andra igen!

• MCT79
    Lofot skrev 2011-09-10 08:13:00 följande:
    "en del kvinnor blir besvikna över att man inte hittar någon orsak till missfallen.
    - Men då ska man veta att det är något positivt att man inte har hittat någon orsak och att man ändå har en bra prognos för en lyckad graviditet, säger Kristina Gemzell Danielsson. "

www.villhabarn.se/content/317-Nya-ron-om-orsa...

Ville bara dela med mig. Blev just lite lättad. 
    Ja! Den kvinnan mailade min sambo till när vi var mitt upp i vårt... hon rekommenderade en läkare på Danderyd... nu fick vi komma till en annan men han var minst lika bra!
    Väntar tvillingar! 15+5 idag!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3