• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Jag håller tummarna plutten, låter ju lovande!!

Själv vaknade jag vid ett i natt o mådde illa. Slutade med kräkningar (ursäkta!) men hann som tur var till toa. Så är hemma från jobbet i dag, mår bra men vill inte riskera att smitta kollegorna. Tänkte passa på att pyssla lite inför bröllopet :)

• SoMa72
    FruW skrev 2011-09-09 09:06:54 följande:
    Jag håller tummarna plutten, låter ju lovande!! Själv vaknade jag vid ett i natt o mådde illa. Slutade med kräkningar (ursäkta!) men hann som tur var till toa. Så är hemma från jobbet i dag, mår bra men vill inte riskera att smitta kollegorna. Tänkte passa på att pyssla lite inför bröllopet :)

Stackars dig, gumman! Skönt att du mår bättre nu iaf och bra med en "extra" heldag med lite bröllopspyssel som bonus.. Krya på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • plutten02

Ucsh och fy för denna dagen säger jag bara... Var och veckohandlade... Fick gå ut från affären och låna en toalett för att spy som en gris...
    Snacka om illamående och moverk som sitter som träningaverk... Tycker den sitter mer i nedre delen av magen nu...

• LisaVäntar

Då måste det ju bli ett plus :) eller så är du magsjuk ;)

Men mimmi då! Ingen bebis i din mage som stället till det? Hur ligger du i cykeln?

• MissT

Plutten och Lisa håller tummarna för er! Och alla andra här inne också förstås

Mimmi krya på dig! Hoppas att det går över snabbt. 

• JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-09-09 08:41:18 följande:
    MEEEEN inget test hemma?!?!  Whaaat?! Begriiiper du inte hur lång helgen blir för oss andra testmissbrukare nu? Solig

Cool Eller hur!
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-09-09 09:06:54 följande:
    Jag håller tummarna plutten, låter ju lovande!!

Själv vaknade jag vid ett i natt o mådde illa. Slutade med kräkningar (ursäkta!) men hann som tur var till toa. Så är hemma från jobbet i dag, mår bra men vill inte riskera att smitta kollegorna. Tänkte passa på att pyssla lite inför bröllopet :)

Krya på dig!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3