• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-08 07:17:49 följande:

Min älskade katt blev dödad av en hund igår... Hon var 15 år och jag hade haft henne sen jag var 13. Fick henne i present. Min älskade lilla Sisen som jag även har här på bild. Hon var en enmans katt och gillade mest sig själv och mig. Hon var så speciell på många sätt. Jamade alltid när man pratade med henne. Hon kom alltid och låg på min mage och mös. Gråter 

Sambon följer med till läkaren idag.... Ska var där kl 9.20. Hoppas på att få se en svart liten prick.  

Fy fan vad tråkigt... usch jag blev alldeles tårögd här.... vad hände???

Håller tummarna för dig 9,20! Blir inte besviken om man inte ser nått, det är ju tidigt! =))  Kram!
    Väntar tvillingar! 15+3 idag!
  • JoWiAn

Min brors hund och vår hund var hemma själv. Varit det innan också. Men förmodligen är det en lek som gått överstyr.   Jag har själv inte sett katten för jag ville inte. Men nacken var knäckt så jag hoppas att det gått snabbt. Nu tänker jag på att hon är i himlen och har de bra där.  Gråter

• FruW

Åh jowian jag är så ledsen! Har själv katt ( och hund) o vet hur det känns :( stor stor kram till dig!!!

Håller tummarna för dr-besöket idag, vilken tid ska du dit?

Nu är det dags för mitt Vul, kl 8...

• FruW

En blåsa, äl inom ett par dagar, dr föreslog samlag ( ej samvaro denna gång, haha!) i morgon. Trist att sambon åkt i väg idag o kommer hem först på söndag em.., dr föreslog att jag skulle åka till honom för att hälsa på... Problemet är att han är på hemvärnsövning o ej går att nå. Vet inte om jag är så sugen på en amorös träff i buskarna med massa kammo-klädda gubbar i närheten :-O

Vi hade sex i morse, o får fixa det på söndag med, men dr var skeptisk till att det skulle räcka :(

Lite depp just nu :( men skönt att det inte är överstimulerat iaf

• SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-09-08 07:17:49 följande:

Min älskade katt blev dödad av en hund igår... Hon var 15 år och jag hade haft henne sen jag var 13. Fick henne i present. Min älskade lilla Sisen som jag även har här på bild. Hon var en enmans katt och gillade mest sig själv och mig. Hon var så speciell på många sätt. Jamade alltid när man pratade med henne. Hon kom alltid och låg på min mage och mös. Gråter 

Sambon följer med till läkaren idag.... Ska var där kl 9.20. Hoppas på att få se en svart liten prick.  

Men fy, gumman! *kramar om* Usch, vad ledsen jag blir för din skull... Gråter
    Hoppas det gick bra hos läkaren idag så du iaf kan glädjas lite åt ngt annat.

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-09-08 09:02:22 följande:
    En blåsa, äl inom ett par dagar, dr föreslog samlag ( ej samvaro denna gång, haha!) i morgon. Trist att sambon åkt i väg idag o kommer hem först på söndag em.., dr föreslog att jag skulle åka till honom för att hälsa på... Problemet är att han är på hemvärnsövning o ej går att nå. Vet inte om jag är så sugen på en amorös träff i buskarna med massa kammo-klädda gubbar i närheten :-O

Vi hade sex i morse, o får fixa det på söndag med, men dr var skeptisk till att det skulle räcka :(

Lite depp just nu :( men skönt att det inte är överstimulerat iaf
    Håller tummarna! Med lite tur kan spermierna överleva 4-5 dagar, så det finns hopp ändå, gumman! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • HjärtatAlicia

Jag vill inte! Jag vill inte!  Jag vill inte! Jag vill inte!  Jag vill inte! Jag vill inte!
    Ska till läkaren i eftermiddag för utredning och blodprover.. :/ Är redan så nervös så jag sitter och darrar, och ska inte vara där förrän 15.50! :S Blääää! 

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3