• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-11 18:22:37 följande:
    Gjorde ett digitalt nu och det var negativt
    Meh?! Men så mycket symtom?? Jag tror tanten kommer utebli och plusset komma!
    Väntar tvillingar! 16+0 idag!
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-11 18:28:57 följande:
    Meh?! Men så mycket symtom?? Jag tror tanten kommer utebli och plusset komma!
    Ja eller så spelar det bara ett spratt... mensen hoppar över och även testen förblir minus denna månaden...
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-11 18:31:07 följande:
    Ja eller så spelar det bara ett spratt... mensen hoppar över och även testen förblir minus denna månaden...
    Time will tell.... visst kan man få massor med symtom bara för att man letar och känner efter... men... njaa.. alltså... jag hoppas åt dig!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-11 14:13:03 följande:
    Haha, tack för allt stöd tjejer!! Ska bli såå skönt att få hem sambon igen! Fick ett sms av honom i går kväll, när jag saknade honom som mest, tänk att man kan bli så glad över ngt så litet!
    Ohh vad härligt!! Ha det så bra ikväll! =)  Vin är jag extremt dålig på.... prata med dom på systemet, dom brukar vara superduktiga!
  • JoWiAn
    Lofot skrev 2011-09-11 18:45:07 följande:

Tänk när vi har bebisar!!!
    Hjärta

MMM man får drömma sig bort. Fast man plussat så känns det sååååå långt bort.

Nu skulle jag testa.... BLÄÄÄÄ Då hade jag bara fått 5 test. Jag tog ju inte ut pappert som låg i. Leveranstid på testen så jag hade fått 5 sålänge gratis. Sen kommer de andra 20 testen.... Va fan....!!! Men jag borde väl sluta testa. Mitt dumma nöt tänker att ja då har jag tester nästa gång jag ska bli gravid (alltså att detta kommer gå åt helvete oxå....).    
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-11 19:27:20 följande:
    MMM man får drömma sig bort. Fast man plussat så känns det sååååå långt bort.

Nu skulle jag testa.... BLÄÄÄÄ Då hade jag bara fått 5 test. Jag tog ju inte ut pappert som låg i. Leveranstid på testen så jag hade fått 5 sålänge gratis. Sen kommer de andra 20 testen.... Va fan....!!! Men jag borde väl sluta testa. Mitt dumma nöt tänker att ja då har jag tester nästa gång jag ska bli gravid (alltså att detta kommer gå åt helvete oxå....).    
    Sådär tänkte jag med... tror jag har typ 30 äl-tester och ett tiotal gravtest ligger... man vet aldrig. ;)
  • SoMa72

Mimmi, Chapell Hill sparkling chardonnay är mkt prisvärt o gott bubbel. Chill out shiraz är ett dito rött vin. Gällande vitt har jag för nig att Gloria är bra eller De Bortoli (finns även som rött).

• LisaVäntar

Men va trist plutten!!! Hoppas du bara testat lite för tidigt..

Hade inte hört att man inte ska spara urin, har du någon aning om varför??

Förstår det jowian, kommer ändras när du sett hjärta på vul, när bebis börjar röra på sig, när du gjort rul :)

• Javisst

Jag tänkte också så Jowain! Hade dock oturen att få använding för dem trots allt... Hoppas du inte får det!

Hoppas det dyker upp ett pluss snart iaf, Plutten!

LisaVäntar, tycker din idé ang att vi alla som är kvar ska få sommarbebisar nästa år, det tänker iaf jag hålla tummarna för! Drömmer

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3