• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Fan tjejer.. Igår kände jag lätt ont i brösten när jag kramade Mats, lyckades vifta bort det. Idag har jag till o från haft ont i brösten på riktigt.. Jag vill VERKLIGEN inte börja hoppas om det inte blivit nåt ändå :-/ hjäääääälp!!!

• FruW

Håller tummarna plutten. Du tog digitalt va? Har hört att de inte är lika känsliga som de vanliga, så kanske ska testa med vanligt?

Lisa jo du vågar! När är bim?

IDAG hade jag fullt utslag på äl!! Lite sent va?

• JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-09-12 18:06:17 följande:
    Fan tjejer.. Igår kände jag lätt ont i brösten när jag kramade Mats, lyckades vifta bort det. Idag har jag till o från haft ont i brösten på riktigt.. Jag vill VERKLIGEN inte börja hoppas om det inte blivit nåt ändå :-/ hjäääääälp!!!

Måste ju testa... Nu blir vi ju helt nyfikna!!!
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-09-12 19:28:19 följande:
    Håller tummarna plutten. Du tog digitalt va? Har hört att de inte är lika känsliga som de vanliga, så kanske ska testa med vanligt?

Kör så de tutar!!!!!!!!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-12 19:28:19 följande:

Vad gör du häääär!! Guldägget väntar ju på superspermierna! ;)
    LisaVäntar skrev 2011-09-12 18:06:17 följande:
    När har du bim?
    Väntar tvillingar! 16+1 idag!
  • plutten02

Gjorde ett vanligt CB test idag och inget +... FETT Minus ...... Igår var det 28 dagar sedan sista mensens första dag... Eller om jag hade MF då för jag testade ju + tidigt då BIM-4 till BIM-2 sen blev dom svagare... BIM+2 började jag blöda.... Och hade som en vanlig mens... 4 dagar

• LisaVäntar

Bim på torsdag.. Har inga tester så alla får vänta så vackert till onsdag iaf.. (har såklart beställt nu..)

Jippi, nuppa loss!! :D

• FruW

î? igen? Ni är inte kloka!! Nuppade igår, får bli i morgon igen, varannan dag, doctors order î?

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-12 20:00:42 följande:
    Gjorde ett vanligt CB test idag och inget +... FETT Minus ...... Igår var det 28 dagar sedan sista mensens första dag... Eller om jag hade MF då för jag testade ju + tidigt då BIM-4 till BIM-2 sen blev dom svagare... BIM+2 började jag blöda.... Och hade som en vanlig mens... 4 dagar
    Fick du plus innan blödingen skulle jag räkna det till ett tidigt mf...
    Väntar tvillingar! 16+1 idag!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3