Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

plutten02 skrev 2011-11-06 10:18:42 följande:
    Jag dricker hela dagarna men sen är jag ju utan dricka ca 10 timmar på natten då jag sover Glad Nej jag har inte varit och kollat mitt HB än.
    Ska på hälsosamtal på onsdag och sen inskrivning 24 november. Så jag kanske kan be BM ta ett HB på onsdag.

Jag kör alvedon, får börja dagen med det Glad
    Ja be BM ta ett hB på dig nu på onsdag.
    Tror inte du behöver oroa dig för att du inte dricker på natten när du sover, det är ju så för alla.

Inte kul att behöva börja dagen med att ta alvedon.

Hoppas du mår bättre snart.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Åhh vad jag längtar efter att få bli gravid igen, men ingen bebis kan ju ersätta det jag förlorat.

Mår så dåligt och saknar min lilla dotter

• telgebo
    MCT79 skrev 2012-01-02 21:04:02 följande:
    Beklagar Telgebo... :(
    Men som du säger... du kan ju inte ersätta Alice..
    Nää jag vet, men jag längtar efter att få bli gravid igen, mår alltid som bäst då och jag vill ju så gärna bli mamma på riktigt och inte bara UG förälder.
  • telgebo

Mina äldre barn bor hos sin pappa och dom har jag inte träffat sedan den 31 mars förra året och vi ska upp i huvudförhandling den 29 och 30 mars, den 3:de sedan december 2009.

Min dotter bor ff i jourfamilj och henne ska jag få träffa 1 timme i veckan tills jag ska upp i kammarrätten nångång, vet inte när. Jag hoppas få att komma till ett hem med henne eller få hem henne för jag fixar det inte annars.

MCT har rätt UG= um<gängesförälder.

• telgebo

Jo jag mår skit, är hemma på första nattpermissionen själv sedan den 17 november. Jag fattar inte hur jag ska fixa det, kände mig så stark psykiskt tidigare idag och  bestämde att jag skulle hem nu i 2 nätter och nu ångrar jag mig och bara gråter och kan inte åka tillbaka till hemmet då kl är för mcket. Fy fan, vad har jag gjort. Inga vänner har man ju heller som man kan åka till. Kanske ska dra till pappa som bor på andra sidan stan bara för att slippa vara så ensam. Saknar Alice så det fan känns som jag vill dö frpn allt.

• telgebo
    MCT79 skrev 2012-01-02 21:26:29 följande:
    Du kan inte ringa hemmet och få prata med någon?
    Jo ringa kan jag men personen som jobbar kan ingen vidare bra svenska så jag förstår inte så bra vad han säger.

Känns som jag lika gärna kan ta mina sömntabletter och somna ifrån allt jävla helvete.
  • telgebo
    MCT79 skrev 2012-01-02 21:49:32 följande:
    Ta lagom många så du vaknar i morgon bara... 

kram på dig
    har över 10 med mig tog hela kartan jag hade kvar.
  • telgebo

Jag är här, några poliser var här och undrade vad som stod på. Fan vad jag skämdes. vem är det som ringt dom?

Jag mår ff inte bra.

Har zypoderm eller vad de heter och några andra risperdal, orkar bara inte ha det såhär dåligt och ingen lyssnar på mig, vill bara ha tillbaks min dotter att jag får komma till ett hem med henne, det är det enda som kan rädda mig för jag mår skit utan henne, hon saknas mig varenda dag, hon är det enda jag tänker på.

Är det nån här som har gett ut min adress till poliserna?

• telgebo

Gud vad gulliga ni är, jag behöver er så mycket.

Det var skitjobbigt igår. Jag har ju inte bott hemma sedan Alice föddes i oktober och allt här hemma påminner mig om Alice, det är här jag bott under hela tiden jag väntade henne, det är här jag gjort iordning för ett liv med henne och jag vill bara inte plocka undan hennes saker för det känns som jag förnekar henne då och jag har ingen lust att sälja hennes nyinköpta saker eller ställa det i källaren (finns ingen plats i källaren heller för det är fullproppat med annat).

Jag tog aldrig några tabletter igår även om tanken verkligen fanns. Poliserna kom som sagt och frågade hur det stod till. Jag blev helt skärrad och rädd. De hade tatt sig in med kofot om jag inte hade öppnat, jädra tur att jag var hemma annars hade dörren min varit uppbruten idag och det tar väl ett tag att få den lagad och få en ny dörr och antagligen dyrt.

Jag vet att jag aldrig kommer få hem Alice även om jag mår bra psykiskt och jag vet inte då vad jag ska leva för. Tvångsinläggning på sjukhus finns inte i min värld då får jag inte ens träffa henne och leka mamma 1 ynka timme i veckan. Jag har bett om att få komma till en placering med henne, men inte ens det får jag, jag har bett om att få vara mer med henne men det får jag inte heller. De säger att jag är en så bra mamma under umgänget men det är så kort tid, men ge mig mer tid med henne då så ska de minsann få se hur bra jag är som mamma.
    Jag blir så ledsen att inte få en ärlig chans. Jag känner flera mammor som mår dåligt psykiskt som inte får sina barn tagna till jourhem varför får jag då det?

Vem var det här som ringde polisen igår och uppgav sig vara jag? Jag är inte arg på dig, jag vill bara veta vem du är så snälla ge dig till känna.

• telgebo

Nej jag tog inga tabletter igår, inte en enda så jag blev väldigt skärrad när 2 polismän dök hemma hos mig igår. Har tid till min kurator snart för samtal. Kommer bli tufft när jag flyttar hem för gott för första gången sedan Alice föddes. Hoppas ni finns här då för ni betyder mycket för mig ska ni veta och vissa av oss känner ju typ varandra, ni vet vilka ni är, eller hur?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3