Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-06-19 19:41:20 följande:
    ok
    Nån som vet om jag gör det?
    Gravid v.21+6 BF 23/10 Bara 126 dagar dit
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-19 19:45:24 följande:
    Nu ska jag sooooova...trötter!

Ser fram emot era tester i morgon Rosen1 och JoWiAn!
    Godnatt, skulle också kunna sova nu.
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-19 20:14:57 följande:
    Hihi måste kolla en sista gång från iphonen i sängen!
    Pixan jag håller tummarna för att den inte kommer!!

Telge jag tror det är från 22+0, du hade ju samma besvär för inte alls längesen, vad var det då som var fel? När Sofy erbjöd sig följa med dig till akutgyn?
    Det var inget fel alls, allt såg bra ut. Läkaren kunde inte hitta nåt och hade ingen förklaring. Fick vagitoriera utskrivna för obalans i underlivet, en 3 dagars behandling.
  • telgebo
    FruW skrev 2011-06-20 09:23:02 följande:
    FlickanFin, ser tyvärr heller inget, men svaga streck är ibland hopplösa att fånga på bild! Håller tummarna för dig!

Äl borde va idag, enligt kalendern, men inga utslag på testerna eller andra tecken på att äl är på g, börjar få för mig att jag inte får ngn äl alls... :( men är väl bara att ge dig till tåls antar jag..,

Sexschemat är igång iaf, varannan dag! Sambon gnäller inte, än, men jag funderar på att beställa hem lite spermie-vänligt glidmedel för att inte få skavsår...
    Du har inte funderat på att tempa för att se om du har ÄL så du vet. En fullt frisk fertil kvinna ägglossar ca 10 ggr/år så att den uteblir ibland är helt normalt men jävligt frustrerande när man kämpar i babyverkstan.

Flickanfin: Jag ser tyvärr inget på ditt test.
    Gravid v.22+0 BF 23/10 Bara 125 dagar dit
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-20 14:50:56 följande:
    Jag vidhåller ju fortfarande att Testlagret har problem med sina ältester men.... jag fick ju aldrig nått svar på deras "analys" av de tester jag skickade in men när jag mailade så kom det 15 nya med posten....haha!
    Kissade på en sånt på skoj i morse då de alltid gett maxutslag när jag haft hcg i urinen... icke.. fast jag har så starka gravtester....*pfft*
    Jag fick negativt på mitt ÄL test trots vrålstarkt graviditetstest (CB) så jag är inte heller så förtjust i Testlagrets tester överhuvudtaget. Har fått falskt positivt på deras graviditetstest en gång och även ÄL-test.
  • telgebo
    JoWiAn skrev 2011-06-20 19:06:23 följande:
    Kan ju ha varit positivt och sen slutat i MF. Håller med MCT, haft problem med ÄL tester men aldrig med gravtester.

Alla får ju inte positiva ÄL test bara för att de är gravida.
    Den gången jag fick positivt på grav test från testlagret så fick jag mens några timmar senare. Fick svar av gyn några dagar efter att jag inte haft nån ÄL så nån graviditet var det inte.
  • telgebo
    SoMa72 skrev 2011-06-20 21:44:51 följande:
    Äl-test har fullt utslag ikväll, cd 11 Måste vara tack vare pergon
    Sex time
  • telgebo

Lisa väntar: Kom gärna till oss i tråden för oss som använder/använt oss av FF, jag håller bla till där fast jag redan är gravid men hjälper gärna till med frågor och så.

• telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-21 05:49:12 följande:
    Faaaaaast... i januari...den 26:e för att vara exakt.. var jag till gyn för att kolla om jag hade haft äl... han kunde inte se att jag hade haft nån ägglossning så han skrev ut pergotime.. jag väntade på mensen som aldrig kom men den 2/2 tog jag ett gravtest som var positivt! Det höll till v 12... till mig sa han att det är inte alltid de kan se var/om ägglossningen har skett..
    Okej, men progesteronprovet var bara på 7 och det säger att man inte haft nån ÄL då, det ska vara minst på 20 gärna 30 om jag inte missminner mig så någon ÄL hade jag inte och dessutom var det andra saker också som omöjliggjorde en graviditet också.
    Gravid v.22+1 BF 23/10 Bara 124 dagar dit
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3