Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-06-23 14:24:46 följande:
    5-6 dar mer än jag är nu ungefär.. Jag vet ju inte exakt när jag hade bim den månaden eftersom jag aldrig fick utslag på ältesterna, men ska jag gå på första vul så var jag kanske bim+ 9 eller 10,,
    och nu är du 3 dagar efter så ge det några dagar.
    Gravid v.22+3 BF 23/10 Bara 122 dagar dit
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-23 14:35:10 följande:
    Jo jag skrev just det i inläggg 8508....
    Jag tror det kommer bli starkare om 1 vecka.
    Gravid v.22+3 BF 23/10 Bara 122 dagar dit
  • telgebo

MCT: Vilken underbart fint starkt test du tog idag

Gravid v.22+6 BF 23/10 Bara 119 dagar dit
  • telgebo

Fan, känner mig gråtfärdig...orolig för bebis just nu....Gråter

Gravid v.23+1 BF 23/10 Bara 117 dagar dit
  • telgebo
    FruW skrev 2011-06-28 22:38:15 följande:
    Kalmarbrud - jag o SoMa har gjort en deal, vi ska testa på fredag! Ska du hänga på?? ;) när har du bim? Jag har på tis, så fredag är en chansning, men men.. Har noll symptom så är inte speciellt hoppfull..

Telge, jobbigt! har du provat alla "knepen"- drick ngt sött/kallt etc? Håller tummarna för att du snart får ett gäng sparkar :) o tänk på att det ändå är ganska så ovanligt att bebisen dör så pass långt fram i grav!!
    Ja jag har testat allt jag kan komma på utan respons från bebis, jag hoppas den bara är trött ikväll pga värmen. Är ju själv trött som bara den, men kan inte koppla av för att sova då dessa hjärnspöken finns i skallen.
    Gravid v.23+1 BF 23/10 Bara 117 dagar dit
  • telgebo
    LisaVäntar skrev 2011-06-29 11:31:01 följande:
    Förlåt, men för mig är det ganska jobbigt när du skriver om din så långt gågna graviditet. Får du inget stöd i gravidgruppen? Förlorade mitt barn ungefär där du är nu, och varje gång du skriver om problem med din graviditet väller allting fram igen o det är hårt.. Här hänger jag för att få stöd i jakten på en ny graviditet.. :( Hoppas du inte blir ledsen..
    Förlåt var bara orolig. Fick inget svar på det andra stället.
    Gravid v.23+2 BF 23/10 Bara 116 dagar dit
  • telgebo

JoWiAn: Fy är så ledsen för din skull

Gravid v.24+1 BF 23/10 Bara 110 dagar dit
  • telgebo
    JoWiAn skrev 2011-07-05 18:52:35 följande:
    Men kan man inte börja med den där progesteronsalvan? För innan sommaren är slut lär det ju inte hända nåt. Vet någon när man ska börja med den? Läste att progesteron förhindrar ägglossning så kanske bäst att börja när ÄL är över. 
    Jo progesteron börjar man med efter ÄL skett, jag hade iofs vagitorier.
  • telgebo
    JoWiAn skrev 2011-07-05 20:56:22 följande:
    De är såna jag ska försöka få av BM. Men tror att jag kommer få vänta till sommaren är slut. Jag vill ju testa bli gravid direkt när jag får ÄL igen.
    Kan inte en gyn skriva ut de då? Alltså vilken gyn som helst?  Är ju jobbigt om man ska behöva vänta hela sommaren bara för det liksom.
  • telgebo
    FruW skrev 2011-07-07 11:15:22 följande:
    Lisa gärna!! Jag kämpar ju även för att komma i form till bröllopet, så man kan ju tycka att jag borde va supermotiverad, haha!!

MCT välkommen hem!! Tycker inte du ska fokusera på vikten för mkt. Som jag har förstått det ( jag kan så klart ha fel) så är det inte så bra att gå upp för lite heller, då det innebär att fettet i kvinnans kropp bryts ner till förmån för barnet. Vi har ju ganska mkt miljögifter bundna i fettet, dessa löses ut i blodet o kan då komna till barnet, vissa gifter under fel utvecklingsstadier kan ge skador..
    Ouups, min BM säger inget om min nedgång, skumt.
    Gravid v.24+3 BF 23/10 Bara 108 dagar dit
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3