• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    SoMa72 skrev 2011-09-25 19:47:12 följande:
    ...och tår samt lämnar inte denna tråd där vi alla peppar och stöttar varandra!
    Kramar i massor!
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-25 19:33:25 följande:
    Skit också, Saftobulle! :( I oktober nu kilar spermierna fram som missiler till lilla ägget, ska du se!

Får jag lägga in en bild om ett test jag gjorde nu? 
    Shoot!
    Väntar tvillingar! 18+0 idag!
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-09-25 12:29:18 följande:

Jag blev tillsagd att höra av mig så fort jag plusade. Fick tid 3 dagar efter för VUL.

oj. ja då kanske jag kan höra av mig nu i veckan?!
  • Bellas7

Pixan jag håller tummarna för pluss och hoppas verkligen det blir NU.

Ja jag har 2 enäggs pojkar i magen och en liten flicka ( eller stor flicka hon väger mer än pojkarna haha)

• Lofot
    Bellas7 skrev 2011-09-25 20:03:35 följande:
    Pixan jag håller tummarna för pluss och hoppas verkligen det blir NU.

Ja jag har 2 enäggs pojkar i magen och en liten flicka ( eller stor flicka hon väger mer än pojkarna haha)

Vad mysigt!!! Så du har alltså två enäggs och flickan är ett eget ägg? eller ?Skäms
  • Together90

Hej tjejer

Nu har jag varit borta från familjeliv några timmar och hunnit andas, vill bara be om ursäkt till alla som tog illa vid sig vid mina inlägg.
    Sen vill jag säga att jag inte alls menade att ni som plussat inte får hänga här men det kändes bara för mig som att det bara är folk som är gravida som är här, för de senaste dagarna har det bara varit en massa gravtest här inne och det svider väll lite när man precis mist det som man vill mest i världen...  något som någon annan får som jag också vill.. men ni ska veta att jag unnar er även om det inte låter så..

Jag är väll som sagt för mycket inne i det just nu, och är väldigt sårbar. Det är fortfarande så himla nytt med allt detta och overkligt. Jag kan ibland glömma att jag inte är gravid längre bara för en sekund ibland men ja ..

Och jag menar inte heller att jag har det "värre" för att jag redan vet om vad vi går miste om vi varje missfall, jag har ju fått uppleva allt det där underbara och det är jobbigt att tro att man kanske aldrig får uppleva det igen. 
    Men jag menar inte att min sorg är värre en någon annan, vi sitter ju alla i samma båt och vi vill ju samma sak hålla en liten nyfödd stjärna i armarna, sniffa på bebis och må bra ..

Kram Love            

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • FruW

Skönt att så många vill va kvar, glädjer mig!! :)

Saftobulle jäkla tant!! :(

Har ingen känsla alls o inte testat sen i torsdags. Då var det snövitt! Klarade mig undan MCT o sofys tvångstest i fredags ;)

• MCT79
    Together90 skrev 2011-09-25 20:19:20 följande:

Hej tjejer

Nu har jag varit borta från familjeliv några timmar och hunnit andas, vill bara be om ursäkt till alla som tog illa vid sig vid mina inlägg.
    Sen vill jag säga att jag inte alls menade att ni som plussat inte får hänga här men det kändes bara för mig som att det bara är folk som är gravida som är här, för de senaste dagarna har det bara varit en massa gravtest här inne och det svider väll lite när man precis mist det som man vill mest i världen...  något som någon annan får som jag också vill.. men ni ska veta att jag unnar er även om det inte låter så..

Jag är väll som sagt för mycket inne i det just nu, och är väldigt sårbar. Det är fortfarande så himla nytt med allt detta och overkligt. Jag kan ibland glömma att jag inte är gravid längre bara för en sekund ibland men ja ..

Och jag menar inte heller att jag har det "värre" för att jag redan vet om vad vi går miste om vi varje missfall, jag har ju fått uppleva allt det där underbara och det är jobbigt att tro att man kanske aldrig får uppleva det igen. 
    Men jag menar inte att min sorg är värre en någon annan, vi sitter ju alla i samma båt och vi vill ju samma sak hålla en liten nyfödd stjärna i armarna, sniffa på bebis och må bra ..

Kram Love            

Kram!!
    Väntar tvillingar! 18+0 idag!
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-25 20:29:41 följande:
    Skönt att så många vill va kvar, glädjer mig!! :)

Saftobulle jäkla tant!! :(

Har ingen känsla alls o inte testat sen i torsdags. Då var det snövitt! Klarade mig undan MCT o sofys tvångstest i fredags ;)

håller tummarna för dig! när har du bim? (sorry att jag missat att läsa ifall du skrivit det nyss)
  • MCT79

Klara och klara... Vi lät henne slippa.. Var rätt mycket folk... ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3