• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-09-28 11:13:42 följande:
    Låter bra det med :)
    Ja, det tycker jag... Tyvärr kan man ju inte förutse hur man ska må och tur är väl det!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Kaos85
    FruW skrev 2011-09-28 08:48:36 följande:
    Fröken kaos, ge inte upp, fortsätt testa ngra dagar o fortsätt mysa! Denna månaden, när jag blev ******** ( kan inte skriva det) sa min dr att chanserna var små då sambon skulle va borta vid äl. Men det funkade!! :)

Får du ngn hjälp? Tex pergo för att boosta äl?

Kram
    Jepp testa ska jag göra, å mysa blir det :) *nyss färdigmystFlört

Vi ska in på samtal på gyn den 11/10 så får jag se om jag kommer få pergo, vilket jag hoppas på att jag ska få såklart :) 

✫ Son-dec 2004, Mf-juli 2009, Mf-feb 2011 ✫
  • SoMa72
    Kaos85 skrev 2011-09-28 14:57:06 följande:
    Jepp testa ska jag göra, å mysa blir det :) *nyss färdigmyst* Flört

Vi ska in på samtal på gyn den 11/10 så får jag se om jag kommer få pergo, vilket jag hoppas på att jag ska få såklart :) 

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Together90

Får jag fråga en sak ?

Ni sa ju att man ska ta albyl från ÄL men ja kom på... jag fick bekräftat ett MA för två veckor sedan bara och jag menar om jag tar ägglossningtest... kan inte jag få felbesked om jag fortfarande har HCG kvar i bloden ? ska man vänta i 9 veckor typ innan man kan börja ? hur ska jag orka vänta såååå länge hehe

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-09-28 15:31:09 följande:
    Får jag fråga en sak ?

Ni sa ju att man ska ta albyl från ÄL men ja kom på... jag fick bekräftat ett MA för två veckor sedan bara och jag menar om jag tar ägglossningtest... kan inte jag få felbesked om jag fortfarande har HCG kvar i bloden ? ska man vänta i 9 veckor typ innan man kan börja ? hur ska jag orka vänta såååå länge hehe

Jag hade tagit gravtest nångång i veckan och sett att hcg försvann innan jag gick över till ältest!
    Två veckor efter skrapningen (12+2) så var mitt test i stort sett negativt. Förmodligen helt vitt några få dagar efter det sista testet jag tog.
    Väntar tvillingar! 18+1 idag!
  • Javisst

Nu har jag ingen erfarenhet av ÄL-tester men jag skulle gjort som MCT! Vid min första skrapning (MA vecka 10) så kollade jag med gravtester för att se när de blev negativa och det tog knappt 2 veckor innan de inte längre var positiva.

• FruW

Tack så mkt saft!

Är sååå nervös över att jag ska börja blöda :(

• Dag och natt

Det är jag med mimmi... redan efter några få dagar efter plusset drömde jag att det kom blod i trosan... Vi kan bara hoppas att allt ska gå bra för oss nu! {#emotions_dlg.flower}

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 4+5 ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3