• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • plutten02

Det kliar i fingrarna idag av att köpa ett äl test och kolla om äl infaller nu i helgen (14 dagar efter mensen) Men jag vet inte eller om jag bara ska skita i att och vänta och se om 3 veckor då mensen förhoppningsvis uteblir.

Hade sex i onsdags och ska ha äl i morgon eller söndag. Räcker det tror ni? Nu åkte sambon på jobb idag och kommer inte hem förens i morgon kväll. Ska man ta en sväng om i morgon också kanske?

• SoMa72
    pixerpie skrev 2011-09-30 07:48:22 följande:
    Nä... men hemma och vabbar... Så det blir nog ett snart... Kan bli spännande detta...
    Kram!
    Uj, uj, uj, håller tummarna! Skrattande
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-09-30 07:57:20 följande:
    Uj, uj, uj, håller tummarna! Skrattande
    Tack, det behövs!!
  • FruW

Åh vad spännande pixan! När hade du bim? Jag håller mina tummar stenhårt!! Vore ju toppen om du med fastnade i stimmet :)

Plutten, kör när sambon kommer hem igen!

Vi sexade på tor morgon, var hos dr samma dag o han trodde att äl skulle komma inom ett par dagar, så han föreslog samvaro på fredagen. Min sambo va ju borta till sö kväll, när han kom hem hade vi sex igen. Fick inte utslag på äl-stickorna förrän på måndagen, tror vi körde en gång till där efter med. Dr hade dömt våra chanser till minimala den månaden, men av ngn anledning var det nu det funkade! :D så ge inte upp, jag håller tummarna!

Kram

• SoMa72
    Pandoras box78 skrev 2011-09-30 10:20:50 följande:

Det har ju iaf hänt lite på 4 dagar
    Vilken fin stegring! Härligt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

Åh snyggt pandora, grattis!!

Pixan har du testat?

• pixerpie
    FruW skrev 2011-09-30 10:29:25 följande:
    Pixan har du testat?
    Har testat, men negativt... Jag blir tokig av denna förbannande väntan... Sen blir det ju inte bättre med en spysjuk unge... Tycker jag kunde vara värd ett plus idag... mellan allt kräks...
  • FruW

Neeeeeeej va tråkigt! Spysjuk unge eller inte, du är värd ett plus vännen!

När har/hade du bim o äl? Har dålig koll, sorry... Fortsätter hålla tummarna o hoppas att barnet snart mår bättre.

Kram

• pixerpie
    FruW skrev 2011-09-30 11:22:37 följande:
    Neeeeeeej va tråkigt! Spysjuk unge eller inte, du är värd ett plus vännen!

När har/hade du bim o äl? Har dålig koll, sorry... Fortsätter hålla tummarna o hoppas att barnet snart mår bättre.

Kram
    FIck en pregnylspruta den 12 sept och äl borde varit tisdag 13 september... Så bim borde vara passerat med någon dag... Skitkropp, jag har!!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3