• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Jag har fått progesteron, jagade runt på 4 apotek innan jag fick tag i det, började nu... Ska lämna nytt blodprov för hcg på tisdag, får besked på onsdag, förhoppningsvis får jag även trombyl då, tar albyl så länge...

Pixan jag har ingen bild, syntes bara en hinnsäck, var för tidigt för att se om det va ngt i... Hur lång tid har gått från äl?

• MCT79
    FruW skrev 2011-12-11 13:13:38 följande:
    Jag har fått progesteron, jagade runt på 4 apotek innan jag fick tag i det, började nu... Ska lämna nytt blodprov för hcg på tisdag, får besked på onsdag, förhoppningsvis får jag även trombyl då, tar albyl så länge...

Pixan jag har ingen bild, syntes bara en hinnsäck, var för tidigt för att se om det va ngt i... Hur lång tid har gått från äl?
    Jag sitter och håller i tummarna här... kommer inte bli nått gjort alls till onsdag..
    Väntar tvillingar! 28+5 idag!
  • MissT

Åh Mimmi vad spännande......... men jag förstår om du är i chock....vilken berg- och dalbana ni tvingas åka.
    Jag skickar över ett försikitigt grattis och håller tummarna stenhårt för er.
    Hoppas verkligen att det ska gå hela vägen den här gången.

• Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-12-11 12:36:09 följande:
    Ja det verkar så... En hinnsäck som motsvarar v 4-5, var 6*4 mm. Så en ny graviditet...
    Ha, ha... fy, vad bra! Så skönt att du hade FEL! Du har hur många tummar som helst från mig (minst två)!
  • Dag och natt

Åh mimmi vad glad jag blir, grattis kära du! Förstår dina tvivel men allt vi kan göra är att hålla tummarna och våga hoppas att det är er tur nu! <3

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Underbara ni!!! Får tårar i ögonen av era inlägg!!! Tack!!!!!

• needtobreathe

Grattis fina Mimmi! Baby Devin och jag håller alla tummar!!

• Dag och natt

Det måste ju vara ett tecken - ett härligt giftermål, smekmånad och bebis som växer i magen Gravid Underbart! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Tack tack tack! Varken jag eller mannen fattar någonting, hur gick det här till? 1,5 år utan några plus, 3 enkeldoser pergo utan resultat, förra plusset kom efter dubbeldos, o så nu en oups-bebis !! What????

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3