• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dag och natt
    plutten02 skrev 2011-12-09 22:37:12 följande:
    När kom era magar?
    Jag går in i vecka 13 i morgon och fortfarande bara svullen, känner ingen mage ännu. Men då ska jag tillägga att jag inte var så smal innan
    Jag vet inte hur många i just den här tråden som har gått så långt som du har gjort nu så du kanske får bättre svar i plus-tråden om du vill ha fler svar?
    Men jag var ganska svullen redan i början tyckte jag själv och kände skillnad i v 8-9. Runt KUB i vecka 13 syntes det iaf utåt sett och inte bara jag som märkte det, men det där är ju så olika.
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79

plutten min mage kom inte förrän 18-19-20... med två. Men då kom den fort.. Kom över i plustråden vettja! :)

Här kommer en redogörelse för vår gårdag... till dig mimmi! Men ni andra kan ju läsa och skratta också.. ;)

Igår natt... vilken cirkus! haha! Jag vaknade och behövde på toaletten, kliver upp och hör hur golvet knarrar men tänker att det är från mig själv eller huset... Går mot toaletten och så sitter det nån där, denna någon säger något (hej visar det sig senare) och jag blir SÅ RÄDD, så jag skriker rakt ut, A (ja det var han på toa) skriker också rakt ut, jag får världens sammandragningar och börjar gråta, han blir förtvivlad! Jag går tillbaka till sängen och lägger mig, det tar väl en minut eller så så får bebisarna mitt adrenalinpåslag och börjar vrålsparka vilket abrupt påminner mig om varför jag klev upp från första början! haha! CIRKUS!

Senare på kvällen... vi fixade pasta och köttfärssås.. tidigare idag bakade jag lite bullar och därför stod nu en plåt på spisen lutad mot väggen (diskad)..denna glider ner och lyckas slå ner både stora kastrullen med pasta och vatten samt kastrullen med såsen på golvet.
    Jag ljuger inte när jag säger att det var köttfärssås ö v e r a l l t .... det stänkte upp på skåpluckorna högre än mitt huvud! På golvet överallt, under golvsockeln, köksbordet, stolarna, elementet, bänkskivan, underskåp, överskåp... men som genom ett mirakel bara liiite liite på tapeten...(!)

Var bara göra nya mat.... efter vi skurat...

Vi hoppas att den här dagen blir lugnare! :D

Väntar tvillingar! 28+4 idag!
  • FruW

Hahaha! Underbart, men era stackare! Hoppas på en lugnare dag idag!

• FruW

I morgon vid den här tiden har vi tid hos läkaren. Har inga symptom alls så att det skulle va en by graviditet känns VÄLDIGT otroligt!

• Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2011-12-10 11:28:12 följande:
    Jag hoppas du har fel Mimmi...
    Hoppas jag med!

MCT79: Hmm, jobbig dag... skönt att det kanske inte är så VARJE dag, eller?
  • Together90

Idag var testen negativa :( så det var antagligen missfall/kemisk graviditet ..så jävla jobbigt och tankarna börjar snurra :( Var är det för fel ? :(

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-12-10 17:00:46 följande:

Idag var testen negativa :( så det var antagligen missfall/kemisk graviditet ..så jävla jobbigt och tankarna börjar snurra :( Var är det för fel ? :(

Verkar ju som det inte fäster riktigt ägget...? Eller att det fäster men stöts bort direkt?

Om jag var du skulle jag prova 1/3 dels barnalbyl från ägglossningen till bim nästa månad....  Hjärta kram!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-12-10 17:24:12 följande:
    Käkar redan tombyl :(
    Fortsätt...ge inte upp gumman...  det är ju sjukt mycket som ska gå rätt...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3