• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Nej usch! Hoppas du snart mår bättre!!

Lycka till här med plutten :)

• SoMa72
    Together90 skrev 2011-12-14 10:31:41 följande:
    Hej tjejer En olycka kommer sällan ensam, här har man fått lunginflammation bekräftat :(
    Men stackare! Krya på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MissT
    Together90 skrev 2011-12-14 10:31:41 följande:
    Hej tjejer En olycka kommer sällan ensam, här har man fått lunginflammation bekräftat :(
    Usch vad trist Krya på dig! Har själv mycoplasma (bakteriell lunginflammation) just nu så jag vet hur det kan kännas. Hoppas att du slipper hosta sönder dig i alla fall...det är ruskigt jobbigt!
  • plutten02

Vi fick se det lilla hjärtat slå. Men jag blev tillbaka flyttad 5 dagar. Så nu är det 27 juni istället för 22 juni. Men allt så bra ut. Nackspalten mätte 1,5 cm så inget tal om fostervatten prov.

Nästan UL 30 januari. Då är jag i vecka 18/19

• Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-12-13 20:25:00 följande:
    Im not your Dolly välkommen hit! Beklagar det du gått igenom! Jag hoppas du ska trivas hos oss!

Saft och bulle jag tror dig! .....Not!! Ngra känningar?

Together hur har det gått?

Ego- tog nya blodprov idag, dr ska höra av sig i morgon om resultaten. Är ganska inställd på att det går åt skogen den här gången med....
    Som jag sa... känner INTE efter ( mina "läppar" är förseglade ;)
    Håller tumme för dig att det INTE går åt skogen...
  • Saftmedbulle
    plutten02 skrev 2011-12-14 14:34:11 följande:
    Vi fick se det lilla hjärtat slå. Men jag blev tillbaka flyttad 5 dagar. Så nu är det 27 juni istället för 22 juni. Men allt så bra ut. Nackspalten mätte 1,5 cm så inget tal om fostervatten prov.

Nästan UL 30 januari. Då är jag i vecka 18/19
    Skönt!

Together: Krya på dig!
  • FruW

Hur mår ni alla? Hoppas sjukdomarna börjar ge med sig, lunginflammation är verkligen jobbigt!!

Hur går det för er som närmar sig bim? Håller mina tummar!!

Pratade med min dr igår, mina hcg-värden hade ökat som dom skulle så set var skönt! Fick äntligen trombyl utskrivet!!! så jag hoppas att det i kombination med progesteronet ska vara rätt metod för oss.

Önskar alla en trevlig fredag!

Kram

• MCT79

*dansar lyckodans och springer omkring* Kyss  Solig Hjärta {#emotions_dlg.flower}

okej.... "springer....."

Väntar tvillingar! 29+3 idag!
  • Tabbs2

Åh mimmi va härligt! NUUU ska det gå bra:)

Saftobulle- hur går d? när ska du testa??:)

Hoppas togethet mår bättre?

O alla andra hoppas jag också mår bra?

Själv hoppas o tror jag att mitt lilla ägg släpper idag:) Fick glad  gubbe igår både morgon o kväll men ingen glad  gubbe idag...o tempen har inte höjts än..så som sagt hoppas det släpper idag...i så fall har vi lyckats pricka det fin fint Skrattande åh jag vill jag vill jag vill ha ett plus NUU:) Snälla rara tomten o gud o allt som finns jag gör vad som helst o behöver inga andra julklappar på jäättelänge:)..tror ni d funkar??

• MCT79
    Tabbs2 skrev 2011-12-16 09:35:59 följande:
    Åh mimmi va härligt! NUUU ska det gå bra:)

Saftobulle- hur går d? när ska du testa??:)

Hoppas togethet mår bättre?

O alla andra hoppas jag också mår bra?

Själv hoppas o tror jag att mitt lilla ägg släpper idag:) Fick glad  gubbe igår både morgon o kväll men ingen glad  gubbe idag...o tempen har inte höjts än..så som sagt hoppas det släpper idag...i så fall har vi lyckats pricka det fin fint Skrattande åh jag vill jag vill jag vill ha ett plus NUU:) Snälla rara tomten o gud o allt som finns jag gör vad som helst o behöver inga andra julklappar på jäättelänge:)..tror ni d funkar??
    Absolut! Att tillbedja tomten är en gammal fin tradition! Cool

Hur går det med lungorna Together??
    Väntar tvillingar! 29+3 idag!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3