• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • M I M M I

Tack för pepp! Problemet tycktes vara att jag inte hade blivit tillräckligt nedreglerad av sprayen, så det var några blåsor som tjuvstartade och förstörde... Men nu ska de, efter mkt tjat från mig, kolla med Vul innan jag började med sprutorna. Så hoppas på bättre resultat den här gången! :)

Skönt att de är mer flexibla i Danmark! Men får ni betala allt själva då?

• M I M M I

MissB sorry, läste bakåt och såg att du redan svarat på mina frågor, glömsk... :(

• M I M M I

Så var spottingsen här, 5 dagar innan bim... Fasen varför ska det vara så svårt att bli gravid för? Utan plus får vi ju inte ens en chans! Total-depp idag :(

• MissBoring

Ingen fara att du frågar om, det är många som är här på fl... men nu verkar det som du hittade svaren själv, annars får du bara fråga igen det du vill veta!

Åh vad trist, vissa dagar är verkligen jobbigare än andra. Stor styrke kram 

• M I M M I

Tack för kramen :) ja det är inte lätt att hålla reda på alla, men nu är vi ju inte så många här i tråden, så då borde jag ju ha en chans ;)

Hur gör det för dig i Danmark?

• MissBoring
    M I M M I skrev 2012-06-27 12:36:45 följande:
    Tack för kramen :) ja det är inte lätt att hålla reda på alla, men nu är vi ju inte så många här i tråden, så då borde jag ju ha en chans ;)

Hur gör det för dig i Danmark?

Jo tack, vi fick ut 4 ägg (tur jag inte går på din klinik för då hade de ju avbrutit) som de nu odlar och imorgon får vi reda på hur många som klarat sig (vägrar tro att inget skulle kvala in), vi ska va på kliniken kl 13,30.
    Känner mig ganska lugn faktiskt men det är klart det är pirrigt också Solig 
  • MissBoring
    M I M M I skrev 2012-06-28 08:02:15 följande:
    Åh jag håller tummarna!!!

Tack. Nu är jag ruvare på en liten rackare

Va bara en som klarade sig men det räcker ju för att få chansen till en bäbis

Nu njuter vi av sommaren!

Kram så länge
  • M I M M I

Vas härligt att det blev en iaf! Min syster fick likadant, ett in o inga till frysen, deras lilla är några veckor nu! Så det kan räcka med ett :)

• MissBoring

Åh tack för du berättade det, det glädjer mig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3