• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Men är det helt kört då? Har du inte fått mens än kanske det tagit tid på sig att fästa...? Vet inte hur det funkar vid ivf..

• MissBoring
    LisaVäntar skrev 2012-07-12 12:04:52 följande:
    Men är det helt kört då? Har du inte fått mens än kanske det tagit tid på sig att fästa...? Vet inte hur det funkar vid ivf..

Jag har inte fått mens pga att jag tagit extra progesteron och den sorten jag fick nu är vanligt att mensen uteblir tills man slutat ta den när man tagit testet som man får med från kliniken. Så tyvärr så är det lite lurigt men gör inte att chansen finns kvar iaf.
  • M I M M I

Nej vad tråkigt! :( skit att det ska vara så svårt!!

Stor kram från mig

• MissBoring

Tack båda två. Ja tänk att det ska va så jäkla svårt å för vissa så behöver dom bara tänka sex så får dom barn...

Vi vet inte riktigt hur vi ska göra. Jag vill prata lite med läkaren och höra vad han säger. Det blev sämre resultat denna gången än när vi gjorde i december, även om vi inte heller då blev gravida, så jag vill höra vad han tror det beror på. Om mina ägg blivit så pass mycket sämre på halvåret eller om det kan va att vi bytte metod och utefter det så tror jag att vi får bestämma oss. 

• LisaVäntar

Håller tummarna för både dig och Mimmi! Det är inte rättvist att vissa får kämpa så.. Men när det väl händer blir det så speciellt och häftigt att det är värt all väntan!

• MissBoring
    LisaVäntar skrev 2012-07-12 15:11:39 följande:
    Håller tummarna för både dig och Mimmi! Det är inte rättvist att vissa får kämpa så.. Men när det väl händer blir det så speciellt och häftigt att det är värt all väntan!
    Tack, jag hoppas verkligen vi får va med om det Hjärta Grattis till dig som lyckats Glad
  • LisaVäntar

På ett eller annat sätt får ni säkert det! Hoppas det går fort :) tack, hoppas lillan tänker stanna minst till vecka 38 nu!!

• un poco

Kramar till dig MissBoring.
    Usch vad tråkigt.

Kämpar på här med. Min mens kom i onsdags, så nya tag nästa månad

• MissBoring

Tack!!

Hur går det Un poco, har nya hopp byggts upp??
    Jag har snart äl här...  

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3