• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • fröken SJ
    SoMa72 skrev 2013-05-15 22:38:04 följande:
    Verkar inte ha haft nån äl, har inte blivit mkt sex heller... Är nog bra för kroppen att vila lite. Har dock vansinnigt ont i äggstockarna, så jag tror mensen dyker upp när som helst. Hade ni ondare än vanligt första mensen efter mf/ma?

Kram
    Hej på er!
    Länge sen sist, vet inte ens om någon här från "min tid" är kvar? Glad

Jag har haft mer ont nu, Ma i dec-12 och Mf i feb -13 
  • SoMa72
    fröken SJ skrev 2013-06-03 22:50:32 följande:
    Hej på er!
    Länge sen sist, vet inte ens om någon här från "min tid" är kvar? Glad

Jag har haft mer ont nu, Ma i dec-12 och Mf i feb -13 
    Jag var nog med efter ett tag när du var aktiv  här, fick ju mitt första ma/mf i apr 2010, fast gick nog inte med i tråden förrän till hösten?

Ahh, försöker ni nu med? Hann du gå långt? Håller tummarna för att ni lyckas snart!  
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • fröken SJ
    SoMa72 skrev 2013-06-04 15:08:45 följande:
    Jag var nog med efter ett tag när du var aktiv  här, fick ju mitt första ma/mf i apr 2010, fast gick nog inte med i tråden förrän till hösten?

Ahh, försöker ni nu med? Hann du gå långt? Håller tummarna för att ni lyckas snart!  
    Roligt med en "gamling" =)

Med första Ma:et gick jag 12 v. Och andra 7 v. Vi har precis börjat försöka efter en viloperiod nu, väntar på mens.
    Tack för tummarna! 
  • SoMa72
    fröken SJ skrev 2013-06-18 22:30:03 följande:
    Roligt med en "gamling" =)

Med första Ma:et gick jag 12 v. Och andra 7 v. Vi har precis börjat försöka efter en viloperiod nu, väntar på mens.
    Tack för tummarna! 

Fast om ni börjat försöka nu, så väntar du väl ändå inte på mens utan på plus?

När har du BIM? Jag tror jag har BIM 23-24 jun, men trots dubbelkur Pergo verkar äl ha uteblivit enl gyn, tog blodprov i måndags för att kolla helt säkert, fick (tyckte jag själv iaf) positivt på ältest hemma.
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • M I M M I

Jajamen Lisa, vi kör för fullt hur mår ni?

• SoMa72

Hade aldrig ÄL visade blodprovet... CD 15 idag och inget positivt ÄL-test än. Bara inte kroppen är helt urballad och inte tänker ägglossa på flera månader?!

Gulligt av dig att tänka på oss!
    Hur är det med dig?

• LisaVäntar

Härligt Mimmi! Hur långt har ni kommit? Valt land och köar? Hoppas det går fort!!

Blö soma.. Fast än är det ju inte kört för denna månaden. Ska du kolla med blodprov igen? Hoppas den kommer!!

Här är det bra, nätterna börjar bli ok ochhon börjar bli ett litet barn och inte bara bebis!! Det är så kul!

• SoMa72

Inget blodprov och ingen mer pergo förrän i höst. :'(
    Vad skönt att nätterna börjar bli bättre, det är guld värt.

• LisaVäntar

Meh åh :-/ för att de inte har resurser eller? Jag fick pergo utan att vi skulle kolla med VUL..
    Ja, det är så skönt!! Inatt sov hon (vågar knappt skriva det, peppar, peppar!!) 20.30 till 07! :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3