• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Håller med Mimmi, plutten! Be henne gå till gyn istället för att börja självmedicinera med grejer som kan vara farliga!

Beklagar söderböna!

• LisaVäntar

Smög in i din blogg Mimmi, va härligt att allt är klart nu!!! Håller tummarna för att det går snabbt till ni får ert barn nu!!!

• SoMa72

LisaVäntar, hur mår du?

♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ Lillasyster apr 2014 ♥ ♥ ♥
  • M I M M I

Tack så mycket Lisa! Ja det känns fantastiskt, men vi är inställda på en lång väntan. Kram

• LisaVäntar

Jag förstår det, nu är det verkligen inom räckhåll! :)

Soma: sådär, är inlagd nu igen för tappen har krympt mer. 31+3 idag så lite till får hon allt stanna i magen. Dödligt less på sjukhus och stillaliggande nu.. Hur mår du?!

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2014-01-21 08:51:00 följande:
    Jag förstår det, nu är det verkligen inom räckhåll! :)
    Soma: sådär, är inlagd nu igen för tappen har krympt mer. 31+3 idag så lite till får hon allt stanna i magen. Dödligt less på sjukhus och stillaliggande nu.. Hur mår du?!

Men åh, vad jobbigt! Dumma tapp!! Hoppas skruttan vill stanna i värmen och tryggheten i några veckor till...
    Jag mår bra tack. V 27 nu, ska på första BM-besöket sen inskrivningen nu på torsdag. Blir intressant att se hur mina värden är och om jag måste börja med järntabletter osv.
  • LisaVäntar

Ja, skitjobbigt! Nu fick jag veta att jag har tre olika sorters bakterier i cervix också, ska få massa antibiotika, men blir ju vansinnigt nervös ändå!!

Oj, har du inte varit där på så länge?! :) Hoppas allt ser bra ut och att du Slipper tabletterna, tycker dom är hemska!

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2014-01-21 11:50:28 följande:
    Ja, skitjobbigt! Nu fick jag veta att jag har tre olika sorters bakterier i cervix också, ska få massa antibiotika, men blir ju vansinnigt nervös ändå!!
    Oj, har du inte varit där på så länge?! :) Hoppas allt ser bra ut och att du Slipper tabletterna, tycker dom är hemska!
    Men gaaaaaaaaaaaah, bort med bakterierna, de har inget där att göra! Skrikandes Jag tror lillskruttan håller sig inne i tryggheten ett bra tag till iaf...
    Ja de är ju vidriga, magen är ju tillräckligt krånglig som det är ändå. Obestämd 
  • LisaVäntar

Det är bra, då tror jag att du har rätt! :)

Haha, eller hur?! Hemska, jag har sluppit som tur är..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3