• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Föresten, är det nån som tror sig veta om testlagrets test är svårare att plussa på ibland? För det är svagare på teslagrets stickor än på ett annat jag köpt på apoteket. Men det är fortfarande streck, om än svagt.
    Tror ni attdet kommer öka i styrka?
    Åh! Snälla peppa mig! Visst får jag inte ett till missfall?!!!

• Lofot
    telgebo skrev 2011-06-21 16:10:55 följande:
    Måste vara knäpp eller nåt men jag kan bli sugen på att ta ett grav test nu i v.22 bara för att se hur starkt det skulle bli. Undrar om apotkete skulle undra vad jag pysslar med om jag kommer in med kulan och köper ett sånt
    Haha, ja, det kanske :) Men sjunker inte hcg efter några månader igen? Eller, det blir åtminstone inte starkare va?
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-21 16:12:23 följande:
    Du är så långt före bim, det borde bli starkare!!  Har du fått göra nån utredning?
    Nä, eftersom jag "bara" haft två mf så ses ju det som slumpen. Hoppas jag slipper ett tredje faktiskt.
    Däremot ska jag ringa till kvinnoklniken för att få komma och göra blodprov och på nåt sätt följa upp denna gravidiet. Det känns ju bra.
  • Lofot
    telgebo skrev 2011-06-21 16:14:56 följande:
    Är det Preg du testat med?
    hm ja, pregsheck stod det på. så ja :)
    Vadådå, är de dåligt?Skäms Detstår att de ska ge resultat "redan" dagen efter förväntad mens, men jag fick ju redan nu på bim -3
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-21 16:18:11 följande:
    OM det skulle skita sig denna gången lova mig att du räknar med denna då? Följa med blodprover låter bra! Då dokumenteras det också!
    Jag lovar!
  • Lofot

men visst kommer det väl stanna kvar denna gången...?Skäms

Jag är grymt trött.

• Lofot

Godmorgon! Hoppas det tar sig för alla ägglossare här inne Glad

Frågade en barnmorska om de olika utslagen på gravtesterna och hon sa att om det är tidigt i graviditeten så kan utslagen variera. Såååå.... jag får väl försöka hålla mig en vecka Obestämd

om jag kan.Skäms

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-22 06:07:27 följande:
    Jag fortsätter hålla tummarna stenhårt borta på mitt hörn! :)  Kul med en till morgonpigg... eller... pigg och pigg... klockan ringer...
    Ja tack!

Ja, men jag ör faktiskt ganska morgonpigg. Kanske inte "klockan-noll-fem-nollnoll-morgonpigg" men någorlunda.
    Dessutom har jag mkt svårt att sova om nätterna numera. Kan det ha med graviditeten att göra? (om man nu är gravid dvs)
  • Lofot

Blir grymt förvirrad!!!
    CB visade typ nada igår medan det där andra pregcheck visade ett ljusrosa streck. Gjorde ett testlagrettest imorse och det var nästintill osynligt samt att jag gjorde ett digitalt som det stod ej gravid på.
    Nu känns det verkligen hopplöst och förvirrande då jag hört att ett plus alltid är ett plus...

Kan det vara så att man är låghormonare och att stegringen kanske kommer igång efter BIM?
    Vad ska man tro liksom!?!

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-22 20:51:41 följande:
    Hej brudar!
    Vad ni skrivit idag! Jag har haft fullt upp med jobb och sen träffat en kompis under eftermiddagen!

JoWiAn jag hoppas dina plus blir starkare! Samma sak till dig Rosen!! Massor med plus till er ALLA nu!

Jag fick ett samtal idag från läkaren jag träffade på Danderyd i slutet på maj! Han ville kolla läget iom att det borde vara "mensdags" för mig nu... (!!!!!!) Amazing!!
    Han skickar nu en remiss till Ultragyn i Danderyd för ett vul när vi kommer hem från NY, sedan upprepade VUL till mödravården tar över.... I LOVE HIM!!  Han frågade också om jag hade crinone så det räckte och så!
    Sen tyckte han att vi skulle höras sen när vi kommer hem från resan, vi får väl se om han ringer igen...

Alltså jag är nästan lite chockad!
    Fantastiskt! Hoppas det finns såna bra läkare i karlstad också! :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3