• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tack för alla som förstod mig.

• Lofot

Jag är gärna kvar också, om jag får. För som sagt, litar inte helt på plusset. Sen vill jag självklart se hur det går för er alla!

• Lofot

Skit också, Saftobulle! :( I oktober nu kilar spermierna fram som missiler till lilla ägget, ska du se!

Får jag lägga in en bild om ett test jag gjorde nu? 

• Lofot
    SoMa72 skrev 2011-09-25 19:47:12 följande:
    ...och tår samt lämnar inte denna tråd där vi alla peppar och stöttar varandra!
    Kramar i massor!
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-09-25 12:29:18 följande:

Jag blev tillsagd att höra av mig så fort jag plusade. Fick tid 3 dagar efter för VUL.

oj. ja då kanske jag kan höra av mig nu i veckan?!
  • Lofot
    Bellas7 skrev 2011-09-25 20:03:35 följande:
    Pixan jag håller tummarna för pluss och hoppas verkligen det blir NU.

Ja jag har 2 enäggs pojkar i magen och en liten flicka ( eller stor flicka hon väger mer än pojkarna haha)

Vad mysigt!!! Så du har alltså två enäggs och flickan är ett eget ägg? eller ?Skäms
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-25 20:29:41 följande:
    Skönt att så många vill va kvar, glädjer mig!! :)

Saftobulle jäkla tant!! :(

Har ingen känsla alls o inte testat sen i torsdags. Då var det snövitt! Klarade mig undan MCT o sofys tvångstest i fredags ;)

håller tummarna för dig! när har du bim? (sorry att jag missat att läsa ifall du skrivit det nyss)
  • Lofot

FruW skrev 2011-09-25 21:01:37 följande:
    Stor kram together!! Skönt att höra att du känner dig lite mer balanserad, jag hoppas du vill fortsätta umgås med oss :)

Rosen jag vill gärna se testet!!! :) anar att det är starkare..

Har bim idag... Mensen kommet nog i morgon när jag precis doppat gravtestet i kisset, brukar vara så...

Har inga känningar alls, o ingen förhoppning heller.

MCT tur det då;)

okej. Gjorde nämligen ett cb digital med veckoindikator... :D Har aldrig fått det att stå 2-3 på testet förut :)
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-25 21:01:37 följande:
    Stor kram together!! Skönt att höra att du känner dig lite mer balanserad, jag hoppas du vill fortsätta umgås med oss :)

Rosen jag vill gärna se testet!!! :) anar att det är starkare..

Har bim idag... Mensen kommet nog i morgon när jag precis doppat gravtestet i kisset, brukar vara så...

Har inga känningar alls, o ingen förhoppning heller.

MCT tur det då;)

Jag tror inte mensen kommer! Håller tummarna att den inte kommer!!!! KRAM!!!
  • Lofot

Men det där med tvillingar. Är det så att enäggstvillingar kan alla få, medan tvåäggs är mer genetiskt?

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-26 05:45:45 följande:
    Precis.... jag fick det förklarat för mig som att enäggs egentligen är en genetisk "defekt"... ägget  får fnatt och delar sig.
    Medan tvåäggs antingen kan vara ärftligt (kvinnan släpper fler ägg samtidigt). Tydligen vanligare med tväggs när mamman passerat 30 år också. Att man släpper fler ägg när man blir äldre.

Ah, intressant. :)
  • Lofot

Kan ¨någon flytta ner mig också? Vore supersnällt. Men, säger som Pandora...vågar inte hoppas på att det håller i sig, men ändå.

• Lofot
    JoWiAn skrev 2011-09-27 14:58:18 följande:
    BIM SEPTEMPER

15 sep -  LisaVäntar  (7:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    23 sep - Javisst (3:e försöket, 3 MA).
    19-20 sep - Kiyona ÄL 5-6 sep (försök 1 efter 3 mf samt ett X)
    21 sep - Maho81 (2.a försöket efter MA i v. 14) 
    25 sep - Saftochbulle (12:e försöket, 3mf)

BIM OKTOBER
    13 okt  - LisaVäntar (försök nr 8)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
       {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)
    JoWiAn (efter 3 MF nov-10, april-11, juli-11)
    Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)
    Rosen1 (10 försöket, 3mf) 
    Taaaaaaaack!
  • Lofot

Men herregud, vad händer?! Här är man borta några timmar på tråkigt möte och så är det SÅHÄR spännande när man kommer tillbaka.

Får nog ta ledigt från jobbet.

Vart är hon?!   

• Lofot
    FruW skrev 2011-10-27 13:24:32 följande:
    Det gick inte. Ska skrapas på tisdag. Återkommer hit när jag orkar igen. Under tiden håller jag tummarna för er!

Men faaaan! Gråter
  • Lofot

Det här "ta-livet-av-mig-snacket" blir jag så upprörd  och trött på! Martyrskap hjälper ingen! Allra minst dig själv!

Ursäkta att jag bara ramlar in här igen, men följer er faktiskt och hejar på er!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3