• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej!
    Får jag vara med här inne? Jag fick mitt andra missfall för fyra dagar sedan. Båda försöken att bli gravida har slutat med missfall, så jag vet ju åtminstone att jag kan bli gravid. Men det vore väldigt trevligt om det lilla fröet ville stanna kvar någon gång.. Helst tredje gången <3
    Har precis slutat blöda och tänkte köra igång så snabbt som möjligt, då det var ett tidigt misfall som ej behövdes skrapas och grejer.
    Längtar så mycket efter en liten knodd att få rå om.

• Lofot
    pixerpie skrev 2011-03-26 08:49:18 följande:
    God morgon!!

Välkommen Rosen! Trist att du ska behöva "hitta hit", mf är erfarenheter man lätt skulle klara sig utan!!!  Men det här är verkligen en toppentråd med kanon tjejer!! Hur mår du??

F-n Leava... men få se vad som händer under dagen? Testar du inte tidigt??

Meh, spännande!! Jag tror med min bim var igår... Men vågar inte testa... Kanske imorgon! Denna månad gjorde jag vul dag 16 och då var det inte många och def inte stora ägg så läkaren trodde det skulle vara kört... Och därför har jag ju väntat mensen ganska tidigt... Men inget- kanske äl kom senare... Håller tummarna för oss båda!!

MCT! Hur mår du?? Det onda i ryggen kan ju vara att det förbereder sig på att komma ut... Och det bästa för dig nu är väl att "kroppen sköter det själv"... Eller eg ärdet väl att välja på pest och kolera?? Men jag hade nog valt att det kom av sig själv... Ta en promenad och försök njuta lite av våren!! Kramar i massor!

Nu ska vi ut och fiska... eller angla heter det visst på vintern!!
    Ha en fin dag!!
    Åh tack! Jag mår bra trots omständigheterna. Härligt att träffa många positiva människor! Man behöver få ventilera lite ibland :)
    Förhoppningsvis får vi alla småttingar inom kort!!!
    Hur mår du själv? Glad
  • Lofot
    MissT skrev 2011-03-26 14:39:43 följande:
    Rosen1 - välkommen hit. Beklagar dina missfall men förhoppningsvis blir det tredje gången gilt för dig

Leaeva - Jag hopps och tror att du kan vara gravid. Det är ju fortfarande innan bim så det är inte så konstigt om det inte blivit starkare på en dag. Håller tummarna för dig.

Pixan & Meh84 - Håller tummarna för er. Hopps att mensen uteblir och att ni får ett plus i stället

För mig verkar det som att mensen äntligen kommer idag, 99 dagar efter skrapningen och av sig själv. Hade ju tänkt börja med proveran ibörjan av denna vecka men så fick jag uvi och tänkte därför vänta tills den antibiotikakuren var över. Men idag har det kommit lite blod så det verkar helt klart som att mensen kommer. Tänk att man kan bli så glad när den dyker upp. Nu slipper jag ju köra med provera först utan kan istället gå direkt på pergotime om 5 dagar.

Hoppas att ni alla får en mysig lördag {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket. Ja, jag hoppas innerligt att det ska gå vägen nästa gång.
    Men på nåt konstigt sätt finns inte riktigt glädjen och den stora försväntan där längre. Har någon mer känt så efter mf? Att man inte orkar ta tag i det en gång till...
    Absolut vill jag, men vart tog lusten, glädjen och spänningen vägen?
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-03-27 07:20:20 följande:
    Hej tjejer... Igår försökte jag göra något annat för att skingra tankarna... Det fungerade bra till jag kom hem då jag istället fick världens breakdown... Tror aldrig jagvhar gråtit så mycket..
    Idag kl 10 sk vi få mifegyn... Eller jag.. Jag vill verkligen inte.. Jag känner mig gravid och alla symtom jag upplevde som svaga känns som starkare nu fast dom är lika. Det känns som jag idag ska ta livet av mitt barn... Fast jag vet att det är dött... :(((

Inte en gnutta blod eller brun flytning har kommit sen i torsdags, ingenting!! Hade jag inte fått den då så hade man förmodligen inte gjort VUL på mig och jag hade fortfarande varit ovetande... Kanske tur jag fick den då..:((

Hoppas ni mår bättre tjejer!
    Usch, låter jobbigt :(

Men efter regn kommer solsken. Solig
    Det gäller oss alla.
  • Lofot

Jag vet inte alls när min ägglossning är denna gången... Enligt fl så ska den va typ nu, men enligt mitt kiss  och älstickorna så är det verkligen inte alls på det sättet.

Är så orolig att jag aldrig kommer få behålle ett enda litet frö, då de inte velat stanna de två förta gångerna...
    Rynkar på näsan

• Lofot

Jag ser ett tunt ett. Vänta några dagar du så är det säkert starkare då ;)
    Grattis!

• Lofot
    Dag och natt skrev 2011-04-04 20:51:15 följande:
    Tror du verkligen det Rosen? Vågar ju inte tro på det på det där lilla strecket så jag väntar några dagar och ser om det blir starkare eller inte. Glad
    Ja, så svagt var mitt första test, men det blev allt starkare :)
  • Lofot
    Dag och natt skrev 2011-04-05 06:36:47 följande:
    Det var kört den här gången ändå, fick mensen imorse. Morr!
    Men?! :( Fasen!

Hur kan det synas på testet då?...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3