MissT skrev 2011-03-26 14:39:43 följande:
Rosen1 - välkommen hit. Beklagar dina missfall men förhoppningsvis blir det tredje gången gilt för dig
Leaeva - Jag hopps och tror att du kan vara gravid. Det är ju fortfarande innan bim så det är inte så konstigt om det inte blivit starkare på en dag. Håller tummarna för dig.
Pixan & Meh84 - Håller tummarna för er. Hopps att mensen uteblir och att ni får ett plus i stället
För mig verkar det som att mensen äntligen kommer idag, 99 dagar efter skrapningen och av sig själv. Hade ju tänkt börja med proveran ibörjan av denna vecka men så fick jag uvi och tänkte därför vänta tills den antibiotikakuren var över. Men idag har det kommit lite blod så det verkar helt klart som att mensen kommer. Tänk att man kan bli så glad när den dyker upp. Nu slipper jag ju köra med provera först utan kan istället gå direkt på pergotime om 5 dagar.
Hoppas att ni alla får en mysig lördag

Tack så mycket. Ja, jag hoppas innerligt att det ska gå vägen nästa gång.
Men på nåt konstigt sätt finns inte riktigt glädjen och den stora försväntan där längre. Har någon mer känt så efter mf? Att man inte orkar ta tag i det en gång till...
Absolut vill jag, men vart tog lusten, glädjen och spänningen vägen?