• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

har molvärk i ryggen och små små stickningar runt äggstockarna. Vad betyder det?

• Lofot
    LisaVäntar skrev 2011-06-17 14:07:47 följande:
    Plus? ;)
    Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! (vågar inte hoppas för mycket men faaaaaaeeeen vad jag hoppas i alla fall!!!!)
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-17 06:23:11 följande:
    Bim-3 idag... såhär såg testet ut i morse!!

Sheeeit!!! Vilket härligt starkt streck! Hurra!
  • Lofot
    Bellas7 skrev 2011-06-17 14:19:15 följande:
    I går var jag o gjorde sista ul på kliniken och alla tre levde rövare i magen :) 11+4 så nu hoppas jag att det går vägen :)) vågar knappt ta ut något men ska nog berätta för svärföräldrarna idag då min mage är lika stor som en normal 20-22 v graviditet (så gissa om jag blir stor) man börjar ta in lite nu att man är gravid fast det känns konstigt. Att där är tre är ännu konstigare känns det som.

Hoppas nu att fler får plus :) kramisar
    Underbart! :)
  • Lofot

Ok... gjorde dumgrej denna gången också. Gjorde ett test... såklart negativt då jag är på bim-7

Visst kan det bli ett plus senare???!!!Skäms

• Lofot

Det känns annorlunda denna gången mot förra månaden då jag inte plusade. T.ex så är jag tröttare. Brukar alltid vakna efter 10 minuter när jag sover på eftermiddagen men idag hörde jag inte ens telefonen och sov i 40 minuter...
    Stel och öm i mage och ryggslut, vilket jag inte var sist...och så kissar jag mer än förut.

Meeeeen, det kan ju va annat också såklart...

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-17 17:59:11 följande:
    Klart det kan blir plus än rosen!!
    Jag hoppas ju såklart :)
  • Lofot

En liten fråga. Mina bröstvårtor har vid mina två graviditeter  blivit mer utåtstående..Är det ett tecken eller ren slump? Nån mer som får så?

(De är så nu också.)

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-17 18:23:20 följande:
    Den här gången hade jag ilningar redan 4 dagar efter äl. Var övertygad om att jag var skenis... Varit lite yr sista dagarna. Ilningarna kvar!
    Det är jätteroligt ju! :)
    Jag tror nog att jag är skenis, men ändå så borde jag ju varit det förra gångerna med i så fall.
    Ilningar runt äggstockarna eller?
  • Lofot

För mig känns det som att äggastockarna är svullna och att det blir som lite kramp/träningsvärk/stickningar...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3