-
Hehe.. ja herregud. Då kanske spermisen skulle hitta rätt iaf...JoWiAn skrev 2011-06-07 17:00:29 följande:Min ägglossning känns rejält ibland, men inte varje gång. Nångång har jag trott att de är strutsägg som ska släppa. Kändes så iaf
-
Ja vi producerar också dessa dagar. Ska ta´n när han kommer hem här runt niosnåret. Då är det fanimej bara för produktionen för då är jag inte jättepigg kan jag väl påstå :DMCT79 skrev 2011-06-07 17:54:49 följande:Fy fan vad romantiskt....hahah hoppas det var bättre för er.. ;) Men som sambon säger.... "Vi måste skilja på romantik och produktion"..hahah! Idag var det produktion, helt klart!
Men mysigt är det ju, trots allt :) -
Rajrajraj. Blir lite irriterad då mina ältest inte kommit som jag beställt för flera dagar sedan. Men det är ju skit samma för vi jökar på ändå. Nångång nu så ska det ju vara tid.
Cyklade förövrigt hem från jobbet (5km) i en störtskur samt åskoväder. Har aldrig cyklat så fort som då. Kände mig ganska så liten när jag kom inplaskandes hos maken... -
Hm jag har läst att det inte alls är nån fara att göra det varje dag OM det inte är några "fel" på mannens spermier. Vi kör varje dag nu vi. Jag hoppas att det inte försämrar nåt....

-
Jaha, okej!JoWiAn skrev 2011-06-12 08:21:39 följande:Nä Nä... Inte så jag menade.
Ingen fara att ha det varje dag tror jag. Men det är bara nåt JAG har fått för mig
Inget vetenskapligtbevisat. Funkar bäst här hemma. Mannen har lite prestationsångest när det väl gäller så varje dag hade nog aldrig gått. Produktionsapparaten hade väl varit vaken men produkten hade aldrig kommit ut om man säger så.
Ja, då är ju varannan dag jättebra.
-
Haha!JoWiAn skrev 2011-06-12 08:29:45 följande:Mannen har aldrig problem att komma annars men just när det gäller så går det helt enkelt inte. Man får lite ont av det oxå. Man är ju inte direkt upphetsad själv precis. En gång frågade jag sambon om det gick bra om jag spelade bubbeltown på mobilen under tiden
det var ju mest på skämt. Han svara gör du det! vad romatiskt va? Barnet blir ju verkligen gjort av kärlek
haha -
Heja alla äääääääggggggggen! Kom igen alla spermieeeeeeeeeer! ååååååååh JOBBA!
Lite pepp till alla bara såhär på morgonkvisten. -
Håller också tummarna MCT79!
Själv så känner jag nog ingenting. Iofs är det bara 7 dagar sedan äl. Men ändå...
Visualiserar att jag snart kommer stå där med en jättemage jag också. Hoppas!
Hoppas vi alla kommer det snart! -
MCT, vad underbart! Grattis så jättemycket! Håller alla tummar jag har för er nu.

-
Jag är på bim-8 och testnarkoman som jag är så kunde jag ju inte låta bli...
Men såklart negativt...och såklart kommer alla negativa tankar med det då. Men visst är det för tidigt att få plus nu för mig ändå...?