• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ja helst skulle jag vilja ha en fertilitetsläkare under sängen som jag kan plocka fram när jag har frågor...
    Ska kolla runt lite efter kuratorer eller nåt.
    Så jäkla segt bara då jag precis avslutat samtalsterapi för andra bekymer... Trodde jag mådde hyffsat bra...

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-07-07 20:53:48 följande:
    Jag föstår precis Rosen... det är nog jättebra att ha nån att ventliera alla tankarna med, jag hade det under en period.. mest för att nöta på sambon som ändå inte riktigt förstår fullt ut....tror jag?

Men sen ska du veta en sak... för att man ska orka igenom all den här skiten så måste man också tillåta sig själv att sjunka och gråta nån dag ibland... bara man inte gräver ner sig totalt och för länge! Jag tror på dig gumman!
    Tack! Ja, jag känner väl att jag också tjatar öronen av maken... Men han åandrasidan är otroligt positiv och på nåt sätt gör han mig lugn då han säger att "det är klart det kommer gå bra" (vill helst höra de orden ett par gånger om dagen dock... )

Ja, vissa dagar är jag mkt positiv, men som idag så är det de dumma tankarna och "om:et" som tar över och som sagt, ja, då sjunker man...
  • Lofot

nä, lättblödande är jag väl inte. Är bara otroligt nojig när det gäller tabletter :) Men tänk om det är DET som behövs för att ett frö ska stanna kvar!Förvånad Måste prata med maken om det när han vaknar :)
    Jag är en liten fegis, ser du!

Lycka till idag! Håller alla tummar jag haaaaar!

• Lofot

Ja, det verkar ju iallafall som att det fungerar Skrattande

Hör av dig efteråt! :)

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-07-08 09:08:47 följande:
    Hej.... Lite chockad... Vi fick se hjärta slå... Mättes till 6+5.... det andra hjärtat slog också... Mättes 6+4.... Två!

GRÅTER.... chock!!
    TVÅ?!?! :D YEEEEEEEY!!! Dubbel lycka!
  • Lofot

Håller också tummarna SoMa!

Kan man bli knäpp av allt grubblande? Jag tror det. Förhoppningsvis är det värmen och ägglossning som spelar in. Men ibland börjar jag fundera...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3