Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Hoppas det tagi sig denna gången ändå.
jag hoppas det!!!
Okej. Vill fortfarande inte ta ut någonting i förskott... Men... Kissnödig heeeela tiden, samt att det spänt i magen till och från och att den känts uppblåst. Trött...
MEEEEEN, det kan ju vara mens också.
jag hoppas hoppas hoppas här på mitt hörn!!!Girls! Nu på morgonen när jag vaknade så kändes det som kramp i äggstockarna ett bra tag. Samt lite spänt. Vad var det?! Det gjorde liksom lite ont...fast ändå inte. Jo. men tänk kramp/håll... fast där.
LisaVäntar: *harkel* mjaa...
Testade för tre dagar sedan, dvs BIM - 9 (vilket är på TOK för tidigt) så jag såg ju inget. Men fick dåligt samvete direkt samt att jag blev besviken så nu tänker jag bannemej inte testa mer inna BIM!
hm.. antar att mit inlägg inte kom med igår. Upprepar mig.
Igår morse när vaknade så kändes det som kramp i äggstockarna ett bra tag. Samt lite spänt. Vad var det?! Det gjorde liksom lite ont...fast ändå inte. Jo. men tänk kramp/håll... fast där.
LisaVäntar: *harkel* mjaa...
Testade för tre dagar sedan, dvs BIM - 9 (vilket är på TOK för tidigt) så jag såg ju inget. Men fick dåligt samvete direkt samt att jag blev besviken så nu tänker jag bannemej inte testa mer inna BIM! Visst kan det visa negativt 5 dagar innan BIM också för att efter BIM visa plus?! Vore jättekonstigt ifall det inte va nåt nu,,,,